• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    CONVERSE VOLTAGE

    Ku představení nové Voltage kolekce od Converse jsme si měly každá vybrat jedny boty a světe div se, vybraly jsme si stejné :D. Tyhle kožené černobílé střely jsou podle nás ideální kousek na podzim, kdy neprofouknou a zahřejou ti vykukující kotníky. Moc se těšíme, až je budeme nosit ke kabátům!

    A když jsme se pobavily u opětovného sjednocení našeho vkusu, rozhodly jsme se, vyfotit se spolu a v podobných outfitech. Respektive outfity jsou stejné, obě máme nové stejné tenisky, obě pánské sako, jen já jsem konzerva a mám bílé body a Kristý jen kalhotky (sss-HOT). Tak jsme přeházely půl pokoje, vyklidily komodu, vzaly blesk a po dlouhé době trošku experimentovaly s fotkama. Kapka vulgarismu nám na profilu asi chyběla :D.
    Jak se vám botky a fotky líbí?.)

    Ku představení nové Voltage kolekce od Converse jsme si měly každá vybrat jedny boty a světe div se, vybraly jsme si stejné :D. Tyhle kožené černobílé střely jsou podle nás ideální kousek na podzim, kdy neprofouknou a zahřejou ti vykukující kotníky. Moc se těšíme, až je budeme nosit ke kabátům!

    A když jsme se pobavily u opětovného sjednocení našeho vkusu, rozhodly jsme se, vyfotit se spolu a v podobných outfitech. Respektive outfity jsou stejné, obě máme nové stejné tenisky, obě pánské sako, jen já jsem konzerva a mám bílé body a Kristý jen kalhotky (sss-HOT). Tak jsme přeházely půl pokoje, vyklidily komodu, vzaly blesk a po dlouhé době trošku experimentovaly s fotkama. Kapka vulgarismu nám na profilu asi chyběla :D.
    Jak se vám botky a fotky líbí?.)

    . 1 Oct 2019 .

    6 comments

    1. takéto odvážne fotky vám dvom naozaj pristanú :P a boty ma prekvapili - nečakala by som, že sú od converse

      WHEN PIGS FLY

      ReplyDelete
    2. Teda ty boty a fotky jsou fakt top. Moc se mi líbí. Já jsem teď našla tenhle článek https://www.atlaso.cz/budte-originalni-s-italskymi-modnimi-znackami/ o italských módních značkách a jsem z toho taky paf. Úplně se mi vrátily vzpomínky na to, jak jsme byly s kamarádkou před koronavirem v Miláně a procházely si tamní butiky. ;-)

      ReplyDelete
    3. Odvážné, kontroverzní, a přitom sexy. Ten kontrast bot a oblečení vypadá fakt rajcovně. Není to sice outfit na první rande, ale vlastně možná proč ne. Já bych na to každopádně asi neměla. :) Záleží pak na vkusu každého. Mi se teď líbí dámské kožené espadrilky, tak k nim taky musím vymyslet něco, na čem ten outfit pak postavím. Zkusím se inspirovat u vás. Ale nejspíš to bude něco plážového. :)

      ReplyDelete
    4. I love that Kristy styled and was photographed wearing the Converse Voltage trainers with only women's panties and a men's jacket. You also looked very attractive in the white bodysuit.
      I love your outfit fashion modelling photographs!
      I would love to know what you think of the women's panty modelling photos and videos I have taken of myself and posted on:
      My women's underwear fashion modelling and review blog Full Brief Panties
      My YouTube (misterpantybuns's channel) women's underwear customer try-on and review videos
      My Twitter @Panty_Buns
      I released all photos and videos of myself modelling ladies panties into the public domain (labeled FREE for Re-Use) as I was making them.
      PLEASE FEEL FREE to download, re-upload, share, publish, republish, distribute, post and display the photos and videos of me modelling ladies panties absolutely ANYWHERE and EVERYWHERE POSSIBLE! I TRIPLE DOG DARE YOU TO TRY TO MAKE ME AS FAMOUS AS POSSIBLE IN MY LADIES NYLON PANTIES!

      ReplyDelete

    popular posts