• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    SHORTER HAIR, I DON´T CARE


    Tento týden jsem si při návštěvě fitness Blue Orange nechala opět ostříhat vlasy (článek o spolupráci s tímto klubem čekejte už brzo:) a opět se mi potvrdilo, že se s kratšími vlasy cítím lépe. Příště bych klidně ubrala ještě 3 centimetry a neustále si pohrávám s myšlenkou platinové blond, co myslíte?
    Nestále ji obdivuji například na Sietske , Vanesse nebo Karol , ale nejsem si jistá, jestli mi takový odstín bude slušet. Ale asi nezbývá nic jiného než to prostě zkusit!:)
    Dnes na mě poprvé vidíte neoprenovou mikinu VILA s oblíbeným vzorem. Pokud vás zaujala, TADY na Asosu ji stále ve slevě seženete. Hezkou neděli!


    sweatshirt - Vila (BUY HERE) | jeans - Primark | belt - H&M | boots - H&M | backpack - Topshop | bracelets - Lindex and  Primark

    Tento týden jsem si při návštěvě fitness Blue Orange nechala opět ostříhat vlasy (článek o spolupráci s tímto klubem čekejte už brzo:) a opět se mi potvrdilo, že se s kratšími vlasy cítím lépe. Příště bych klidně ubrala ještě 3 centimetry a neustále si pohrávám s myšlenkou platinové blond, co myslíte?
    Nestále ji obdivuji například na Sietske , Vanesse nebo Karol , ale nejsem si jistá, jestli mi takový odstín bude slušet. Ale asi nezbývá nic jiného než to prostě zkusit!:)
    Dnes na mě poprvé vidíte neoprenovou mikinu VILA s oblíbeným vzorem. Pokud vás zaujala, TADY na Asosu ji stále ve slevě seženete. Hezkou neděli!


    sweatshirt - Vila (BUY HERE) | jeans - Primark | belt - H&M | boots - H&M | backpack - Topshop | bracelets - Lindex and  Primark
    . 29 Mar 2015 .

    32 comments

    1. Ty vlasy jsou dokonalé!!!! :-)

      ReplyDelete
    2. Platinová blond je supr nápad! Určitě by to byla parádní změna))
      Moc Ti to sluší, krásná mikča <3

      ReplyDelete
    3. Beautiful outfit dear!
      Love your boots...
      http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/celebrating-african-heritage.html

      ReplyDelete
    4. Vlasy ti takhle moc sluší.. moc se mi líbí potisk té mikiny :) Ty máš takové rovné vlasy nebo si je žehlíš? :)

      http://assecondmoments.blogspot.com

      ReplyDelete
    5. Omgg!!! Neskutočne ti to pristane <3

      ReplyDelete
    6. Your hair it's so pretty !
      Xoxo,

      atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

      ReplyDelete
    7. Vlasy máš božský, chtěla bych je mít přesně takhle krátké, jen jsem srab :-D

      ReplyDelete
      Replies
      1. Změna je vážně fajn! Já na vlasech nikdy moc nelpěla, protože mi celkem rychle rostou;)

        Delete
    8. lovely top
      http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/born-pretty-jewelries.html

      ReplyDelete
    9. ty vlasy jsou boží, taky uvažuju o velkém zkrácení, ale ani pořád nevím, jaký salón vybrat
      Once Upon a Time

      ReplyDelete
    10. Skvělé fotky, změna střihu je úžasná! :) platinová blond ti bude slušet :)

      ReplyDelete
    11. Vlasy mas uzasne.
      http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    12. Ty vlasy máš takhle boží! Tu barvu bych možná i zkusila, být tebou ;) outfit taky mega super, hlavne ta mikina <3

      ReplyDelete
    13. Great look! Cool pics) www.elationofcreation.com

      ReplyDelete
    14. máš dokonalé vlasy...požitiam ti platinovú blond a beriem tie tvoje so vším všudy :)

      ReplyDelete
    15. moc sluší :-) a Kik můžu potvrdit, že platinová je super, ale té práce, co s tím je ... no comment :D

      http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

      ReplyDelete
      Replies
      1. Díky Karol! S tím, že to je dost práce počítám....ono se možná to nezdá, ale udržet ten zlatavej tmavej blond odstín je taky pěkná fuška :D A často to jde do zrz, tak jako to mám právě teď...

        Delete
      2. já to nakonec ve středu přebarvila na takovou mocca :-) pořád musím něco zkoušet :-D ale zkus to, za to nic nedáš a určitě je to menší risk, než jít na černo :-)

        Delete
    16. Ta mikina je úžasná!! ❤️ A tvoje vlasy tiež! Dijoun&Klaudi

      ReplyDelete
    17. Super vlasy !!! Stella

      ReplyDelete
    18. Máš úžasný vlasy, tahle dýlka ti moc sluší. Líbí se mi i tvoje barva a já osobně bych asi do platinový nešla :)

      Lucieswlife

      ReplyDelete
    19. Moc se mi na tobě ty vlasy líbí, sekne ti to!!
      A já naopak bych hrozně chtěla mít tuhle barvu, co ty.. snad to klapne a já se trefím do odstínu :D

      ReplyDelete
    20. tahle délka ti moc sluší a do platinové blond bych na tvým místě šla, myslím, že by ti slušela! ;)

      ReplyDelete
    21. Love this! ♥
      You are making me jealous, pretty!

      adoorablee.blogspot.com

      ReplyDelete
    22. Já jsem určitě za platinovou - na tenhle odstín to můžeš kdykoli přebarvit zpátky :)

      www.modniinspirace.cz

      ReplyDelete
      Replies
      1. Přesně, taky si myslím, přelivem to můžu spravit vždy:)

        Delete
    23. Tento střih vlasů ti vážně sluší.

      ReplyDelete
    24. krásny outfit a ten ruksak je parádny :)

      ReplyDelete
    25. Ta delka je super. Prijdes mi spis jako teply typ, tak by ti platinova nemusela sluset tolik, jako nejaka teplejsi zlata. Asi bych nejdriv zkusila paruku. Jinak ja platinovou mam, je to dost narocny na udrzbu, ale na druhou stranu, kdyz te prestane bavit, tak se to da vzdycky ztmavit. Zmena je zivot:) J.

      ReplyDelete

    popular posts