• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    HAUL - FILA, ALDO, CALVIN KLEIN, NIKE , FENDI



    Tak jsem se odhodlala a půl dne pře odjezdem na Sardínii jsem postavila stativ, začala něco vyprávět, ukazovat a výsledek je tu! Je tu haul a pár nových kousků, které jsem vám chtěla představit.
    Můj nejoblíbenější mám ješte zabalený v krabici, takže jsem na něj tak nějak zapomněla, ale alespoň je důvod natočit video další.)
    Jinak místo sametu říkám semiš, ale věřím, že mi rozumíte a prominete xD
    Napište mi, jak sevám video líbí a jaký formát bychom měly připravit příště.)
    Odkazy na produkty najdete v popisku videa.

    Kiss M.


    Tak jsem se odhodlala a půl dne pře odjezdem na Sardínii jsem postavila stativ, začala něco vyprávět, ukazovat a výsledek je tu! Je tu haul a pár nových kousků, které jsem vám chtěla představit.
    Můj nejoblíbenější mám ješte zabalený v krabici, takže jsem na něj tak nějak zapomněla, ale alespoň je důvod natočit video další.)
    Jinak místo sametu říkám semiš, ale věřím, že mi rozumíte a prominete xD
    Napište mi, jak sevám video líbí a jaký formát bychom měly připravit příště.)
    Odkazy na produkty najdete v popisku videa.

    Kiss M.
    . 26 Jan 2018 .

    5 comments

    1. Tak ten domeček na kytky bych si také hned koupila, kdyby byla v Primarku :) Líbí se mi i to, že ukazuješ v HAULu knížky, nevídám to úplně často :))

      Little Dreamer

      ReplyDelete
    2. ten domček a žiarovky sú dokonalé, páni :O ale aj oblečenie je super, parádny haul ;)

      Sabi z blogu Beautiful savage

      ReplyDelete
    3. Holky, nedávno jsem vás objevila a nestačím kulit oči nad vašimi dokonalými outfity! Jste opravdu super a skvělá inspirace �� můžu se zeptat, jaký obor studujete? :) Musí to dát dost zabrat, VŠ, blog, cestování ��....

      ReplyDelete
    4. I high appreciate this post. It’s hard to find the good from the bad sometimes, but I think you’ve nailed it! would you mind updating your blog with more information?
      Calvin Klein

      ReplyDelete

    popular posts