• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    COMFY

    Jak splašená, ale ani úplně nevím, co bych měla dělat na jednom místě..
    Vrátila jsem se ze Srdínie a po týdnu jela do Egypta. Týden jsem doma a v sobotu frčím zpět na Sardošku. Jedeme s Miru na pankáče s jedním zavazadlem, na každou připadá deset kilo věcí a to skoro na tři týdny.
    Jelikož mě na poslední dovolené zas neskutečně chytlo čtení (Sněhulák - na pláži ideálka), tak mám v plánu táhnout minimálně dvě knihy. Kamarádka mi doporučila Andělé a démoni, druhou bych byla ráda, kdybyste mi doporučili vy, nějakou vaší oblíbenou.) Možná bych si ráda odpočinula od detektivek, na kterých si od přečtení skoro všech děl Lars Kepler, neksutečně ujíždím. 
    Když už jsme u té kultury. Zítra mám celodenní rozlučkový výlet do Prahy. Naplánovaná mám jen jídla, dortíčky a kafíčka, kulturní program zatím chybí. Viděl někdo z vás v poslední době nějakou zajímavou výstavu, film, vlastně cokoli zajímavého, co nesmí uniknout mým očím? Budu moc ráda za vaše doporučení a na oplátku vám celý svůj den v článku popíšu a zhodnotím.)
    Hezký večer, M.















    Jak splašená, ale ani úplně nevím, co bych měla dělat na jednom místě..
    Vrátila jsem se ze Srdínie a po týdnu jela do Egypta. Týden jsem doma a v sobotu frčím zpět na Sardošku. Jedeme s Miru na pankáče s jedním zavazadlem, na každou připadá deset kilo věcí a to skoro na tři týdny.
    Jelikož mě na poslední dovolené zas neskutečně chytlo čtení (Sněhulák - na pláži ideálka), tak mám v plánu táhnout minimálně dvě knihy. Kamarádka mi doporučila Andělé a démoni, druhou bych byla ráda, kdybyste mi doporučili vy, nějakou vaší oblíbenou.) Možná bych si ráda odpočinula od detektivek, na kterých si od přečtení skoro všech děl Lars Kepler, neksutečně ujíždím. 
    Když už jsme u té kultury. Zítra mám celodenní rozlučkový výlet do Prahy. Naplánovaná mám jen jídla, dortíčky a kafíčka, kulturní program zatím chybí. Viděl někdo z vás v poslední době nějakou zajímavou výstavu, film, vlastně cokoli zajímavého, co nesmí uniknout mým očím? Budu moc ráda za vaše doporučení a na oplátku vám celý svůj den v článku popíšu a zhodnotím.)
    Hezký večer, M.















    . 10 Jan 2018 .

    12 comments

    1. jeeeva neee to ne :( v poslední době už mi většina outfitů na vašem blogu přijde spíš taková crazy mixture of everything - to všechno ne jen inspirativní :( ano, možná na sobě máš značkové věci, ale vypadá to jako razící tepláky k tomu tričko s potiskem co jsi našla a pod to aby ti nebyla zima tričko s 3/4 ... :( promin, ale outfity tohoto typu se mi vůbec nelíbí :/ a je to trend co jsem si všimla už u vícero.. třeba Annbloggerkid.. nevím no, tohoto prostě zastánce nejsem :/

      ReplyDelete
      Replies
      1. Světlano, ono to takhle nějak opravdu je :D Být skoro tři měsíce se stejným oblečením, tak vymýšlíš všechno možné a kombinuješ nekombinovatelné. Ustálený styl nemám, ale tenhle freestyle se mi líbí. Doufám, že příště se ti do stylu trefím více.) Jinak zrovna Ann miluju :D

        Delete
    2. Zajímavý outfit, mě strašně baví, jak dokážete střídat styly. Já poslední dobou čím dál víc tíhnu k minimalismu a nosím prakticky jen all black outfity... Jinak já se zrovna zítra chystám do Prahy (jsem z Brna), ale jediný co mám zatím v plánu jsou taky jenom samé kavárny... :D
      Kout světa

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuji Kačí, celočerné outfity jsou stejně nejlepší. Máš pravdu, styly střídám, stále se nemůžu usadit jen v jednom jediném, ale alespoň to není nuda.)
        Věř, že můj pražský den se v závěru také skládal skoro jen z gurmánských zážitků :D

        Delete
    3. TOP TOP TOP!!! <3 páči sa mi ako stále niečím prekvapujete a skúšate nové veci! Outfit sa mi páči. Je to taký mix všetkého a to je na ňom zaujímavé! <3
      A ja by som ti chcela odporučiť jednu skvelú knihu (nie je to síce detektívka ani nič podobné, no je naozaj úžasná) a ňou je Mních, ktorý predal dvoje ferari. Možno si už o nej počula a ja len vrelo odporúčam :)
      WITHGREYWOLF

      ReplyDelete
      Replies
      1. Noro, mockrát děkuji za doporučení, určitě knížku vyzkouším.)
        Co se týče outfitu, tak máš pravdu, je to mix všeho možného. To už po dvou měsících se stejným oblečením zkoušíš úplně vše. Jsem ráda, že se líbí, cítila jsme se v něm opravdu dobře.)

        Delete
    4. Doporučuji klasiku, Dívka ve vlaku :) a pak taky Parfém, příběh vraha - jak film, tak kniha jsou naprosto top :))
      Tak si ještě užij Sardošku :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuju moc, oboje jsme viděla jen film a jestli dobře vzpomínám, tak nám Dívka ve vlaku dříme v knihovně. Určitě jí vyzkouším.)

        Delete
    5. tento styl ti aj tak sluší najviac ;)

      Viki Ceglédyová

      ReplyDelete
      Replies
      1. Viki, moc děkuju, cítím se v něm moc dobře.)

        Delete
    6. Andělé a démoni je má láska, nejlepší kniha mého života :-)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Mám radost, že to říkáš, už se na ní moc těším.)

        Delete

    popular posts