• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    CHOP CHOP

    Jako první bych se chtěla omlouvit za delší neaktivitu na blogu. Ale všichni naši čtenáři-vysokoškoláci jistě pochopí. Leden je prostě utrpení! Navíc tohle zkouškové mi připadá fakt nekonečný....no jo, problémy lajdáků, kteří nedávaj zkoušky na první pokus :D. Podpořte mě, že v tom nejsem sama.

    Aby toho nebylo málo, tak mi ještě táta posílá prosluněné pozdravy z Thajska, a Honza a mamka ze Švýcarska, což mě jen utvrzuje v tom, jakej chudák jsem! Haha, tak ale konec sebelitování. Já jsem si aspoň trochu spravila náladu v povánočních slevách, kde jsem i ulovila tenhle super rolák za tři stovky. Ostatní kousky vám ukážu o víkendu v NEW IN videu:)
    Mějte se famfárově, teple se oblíkejte a stavte sněhuláky i za nás, kdo musíme sedět doma na zadku a učit se. Pá, Vaše Kristý.)

    PS: držte mi palce zítra u zkoušky!
    PPS: co říkáte na můj novej sestřih?

    jumper - New Yorker | trousers - H&M | clutch - New Look | earring - H&M | boots - Vagabond


    SHOP MY LOOK:



    Jako první bych se chtěla omlouvit za delší neaktivitu na blogu. Ale všichni naši čtenáři-vysokoškoláci jistě pochopí. Leden je prostě utrpení! Navíc tohle zkouškové mi připadá fakt nekonečný....no jo, problémy lajdáků, kteří nedávaj zkoušky na první pokus :D. Podpořte mě, že v tom nejsem sama.

    Aby toho nebylo málo, tak mi ještě táta posílá prosluněné pozdravy z Thajska, a Honza a mamka ze Švýcarska, což mě jen utvrzuje v tom, jakej chudák jsem! Haha, tak ale konec sebelitování. Já jsem si aspoň trochu spravila náladu v povánočních slevách, kde jsem i ulovila tenhle super rolák za tři stovky. Ostatní kousky vám ukážu o víkendu v NEW IN videu:)
    Mějte se famfárově, teple se oblíkejte a stavte sněhuláky i za nás, kdo musíme sedět doma na zadku a učit se. Pá, Vaše Kristý.)

    PS: držte mi palce zítra u zkoušky!
    PPS: co říkáte na můj novej sestřih?

    jumper - New Yorker | trousers - H&M | clutch - New Look | earring - H&M | boots - Vagabond


    SHOP MY LOOK:



    . 20 Jan 2016 .

    26 comments

    1. boží! hlavně ten kabát!! :-)

      www.mnerad.com

      ReplyDelete
    2. tak kik a teď se nemůžu osříhat nebo to bude vypadat, že se opičím :D a to jdu zrovna zítra k holiči a nad tímhle přemýšlím :D

      franchemeetsfashion.blogspot.com

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ále, jen to klidně šmikni:D ..jen pozor, je to návykový. Já to příští měsíc vidím ještě na dva centimetry dolů:)

        Delete
    3. Těším se na new in video a rolák je úžasný. Strašně jsem si je teď oblíbila a to před rokem by mě ani nenapadlo si ho vzít.:D Sluší ti to! :)

      ReplyDelete
    4. si krásna, ja by som sa chcela spýtať,akú farbu na vlasy používaš, je super :) a držím palce!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuju:) S barvou bohužel moc neporadím, byla jsem u kadeřnice na hodně hustým melíru a pak mi na to dala fialovej přeliv na zchlazení blond.)

        Delete
    5. Ja som poslednú skúšku robila na tretí krát a to už som bola v takom zúfalstve, že level milión :D krásny outfit, clutch je nádherná!

      ReplyDelete
    6. Kristý, odkud je ten kabátek? z asosu? je skvělý :) jinak držím palce! ;))

      ReplyDelete
      Replies
      1. Kabát je ze Slevomatu...Vera Ravena, nebo tak nejak, uz si tu znacku nepamatuju:D Ten z Asosu vypada uplne totozne....ale zed koukam, ze uz ho v mensich velikostech nemaj:/

        Delete
    7. Vlasýý :-) Nádherné, úžasné fotky! Po dlhej dobre som si konečne pozrela dobrý článok!
      Andy

      ReplyDelete
    8. Jo jo zkouškové jsem taky nikdy nemusela :D Ty světlejší vlasy ti moc sluší

      ReplyDelete
    9. Sestřih ti hrozně sekne!! :)

      ReplyDelete
    10. krásný. kabát je dokonalej a ty vlasy ti strašně seděj.

      ReplyDelete
    11. Tak tenhle outfit je fakt povedenej a stejne tak tvuj haircut :)

      xxx

      Cury in the City
      Instagram
      FB Page

      ReplyDelete
    12. Sestřih je super, moc ti sluší, ani kratšího bych se nebála :) Pak jsem chtěla napsat "ten kabát je skvělej", pak mě ale trklo "ten rolák je skvělej", "to psaníčko je skvělý", vlastně celý je to totálně super, krásná kombinace super kousků a barev <3 Takže tak :)

      Pieces of FRECKLED style

      ReplyDelete
      Replies
      1. Jé to je hrozně hezkej komentář:) Děkuju!

        Delete
    13. Tak ten rolák je fakt výhra! Má perfektní barvu a hrozně ti sedne! Všude ti to moc sluší a hodně štěstí!! :)
      Young, wild and free

      ReplyDelete
    14. krásne fotky :) páči sa mi tvoj kabát a musím uznať, že si veľmi fotogenická :)
      Jane´s World

      ReplyDelete
    15. Ten rolák vypadá skvěle na to, ze je z New Yorkeru kterej já fakt nemusím :D

      ReplyDelete
    16. Jak už řekly holky nade mnou, všechno je to úžasný. A kratší vlasy se mi rozhodně líbí ;)!

      ReplyDelete
    17. Máš krásny úsmev a k outfitu sa človek hádam ani nemusí vyjadrovať. Je vyslovene vidno, že máš talent na kombinovanie vecí a vyzerá to skvelo! Kika - Blog for smile

      ReplyDelete

    popular posts