• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    FALL WISHLIST



    Jak už jsem si stěžovala na instagramu, následující měsíc (nebo dva?) bude má peněženka krvácet kvůli rozbité zrcadlovce a telefonu....když se daří, tak se daří. To mi ale nezabrání o podzimních nákupech a fresh kouscích v šatníku aspoň snít. Jedinou položkou, kterou si v blízké době dopřeji budou svetry...těch mám velký nedostatek a mrazy už klepou na dveře:). Co je číslo jedna na Vašem wishlistu? A který z těchto kousků se vám nejvíc zamlouvá? Nás obě okouzlily "hadí" kotníčkové boty z Manga, jen jsme ještě nezjistily, jestli nejsou na běžné chození moc vysoké...

    1. coat - Mango
    2. hat - H&M
    3. ankle boots - Reserved
    4. turtleneck - Lindex
    5. snake print boots - Mango
    6. jumper dress - River Island
    7. smart trousers - H&M
    8. fringe clutch - Asos


    Jak už jsem si stěžovala na instagramu, následující měsíc (nebo dva?) bude má peněženka krvácet kvůli rozbité zrcadlovce a telefonu....když se daří, tak se daří. To mi ale nezabrání o podzimních nákupech a fresh kouscích v šatníku aspoň snít. Jedinou položkou, kterou si v blízké době dopřeji budou svetry...těch mám velký nedostatek a mrazy už klepou na dveře:). Co je číslo jedna na Vašem wishlistu? A který z těchto kousků se vám nejvíc zamlouvá? Nás obě okouzlily "hadí" kotníčkové boty z Manga, jen jsme ještě nezjistily, jestli nejsou na běžné chození moc vysoké...

    1. coat - Mango
    2. hat - H&M
    3. ankle boots - Reserved
    4. turtleneck - Lindex
    5. snake print boots - Mango
    6. jumper dress - River Island
    7. smart trousers - H&M
    8. fringe clutch - Asos
    . 20 Oct 2015 .

    10 comments

    1. Replies
      1. Jsou super viď? Mě většina bot do spičky tlačí/nesedí, tak jsem zvědavá až vyzkoušim tyhle:)

        Delete
    2. http://cfpickitup.com/unlock-your-hip-flexors-program-review/



      https://sites.google.com/site/unlockyourhipflexors/



      http://rockthestock.biz/unlock-your-hip-flexors-pdf-review/

      Recently, an announcement was made that the Executive Condominiums will be subject to a Resale Levy. A resale levy is a payment in a lump sum which is made to the HBD when one buys a subsided home. However, the levy is applicable to all Executive Condominiums with land sales having been launched after 9th December 2013. There are still some which aren't subject to this particular levy.

      ReplyDelete
    3. Nějaký takový klobouk by se mi taky hodil, nejlépe černý :)
      Denisse Beauty

      ReplyDelete
      Replies
      1. Já už mám černý právě tři, tak je čas na změnu:) Jinak černý v HM seženeš...já jsem s nima spokojená:)

        Delete
    4. ten šedý klobúk ♥ joj zamilovala som sa
      ZuZu

      ReplyDelete
    5. no nové botky a klobouk by se skutečně hodily! :D :))

      SWEET CHILLI

      ReplyDelete
    6. rolák a camel kabát potřebuju taky! jinak pěkný fall list :)

      Style Solution

      ReplyDelete
    7. Kotníkové botky typu chelsea už mám, kabátek též, svetry kterých jsem měla nedostatek minulý týden jimi doplnila skřín. Jediné co mi chybí a zjistila jsem že je to opravdu kritické - trička. Já fakt nemám pomali žádné tičko.. Holt budu muset doplnit.

      ReplyDelete
    8. Skvělý wishlist, taky se mi nejvíc líbí ty botky z RESERVED a kabát z MANGO <3¨


      Klára
      NARA blog
      www.natalieklara.blogspot.cz

      ReplyDelete

    popular posts