• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    WIN WIN


    Omlouváme se za už druhý neaktuální post v pořadí. Asi chápete, že v 35 stupňovém vedru si na sebe nenavlíknu dlouhatánskou mikinu a nepeču se :). Outfit jsme ale vyfotily s Kamčou skoro před dvěma týdny, kdy bylo ještě příjemně jarní počasí. Přece si fotky nebudu škudlit pro sebe v počítači a čekat na chladnější frontu, že jo?
    Oblékla jsem oversized mikinu z druhé ruky, za kterou děkuju holkám z WIN WIN love! Nejdřív jsme si takhle velkým kouskem nebyla jistá, ale pak jsem si řekla, že si aspoň vyzkouším, jestli bych unosila mikinu Acne, kterou si jednou plánuju koupit......až si na ní našetřím :D.
    Abych outfit trochu vyvážila, doplnila jsem ji úzkou midi sukní a vysokými podpatky. Mamka mi ale i přesto řekla, že vypadám jak strašák a že mi to na fotkách moc nesluší - upřímnoust nadevše - tak snad nebudete mít stejný názor xD krásný víkend přeje Kristý.


    sweatshirt - Win Win Love | skirt - Primark | shoes - Mango (BUY HERE) | handbag - Primark


    Omlouváme se za už druhý neaktuální post v pořadí. Asi chápete, že v 35 stupňovém vedru si na sebe nenavlíknu dlouhatánskou mikinu a nepeču se :). Outfit jsme ale vyfotily s Kamčou skoro před dvěma týdny, kdy bylo ještě příjemně jarní počasí. Přece si fotky nebudu škudlit pro sebe v počítači a čekat na chladnější frontu, že jo?
    Oblékla jsem oversized mikinu z druhé ruky, za kterou děkuju holkám z WIN WIN love! Nejdřív jsme si takhle velkým kouskem nebyla jistá, ale pak jsem si řekla, že si aspoň vyzkouším, jestli bych unosila mikinu Acne, kterou si jednou plánuju koupit......až si na ní našetřím :D.
    Abych outfit trochu vyvážila, doplnila jsem ji úzkou midi sukní a vysokými podpatky. Mamka mi ale i přesto řekla, že vypadám jak strašák a že mi to na fotkách moc nesluší - upřímnoust nadevše - tak snad nebudete mít stejný názor xD krásný víkend přeje Kristý.


    sweatshirt - Win Win Love | skirt - Primark | shoes - Mango (BUY HERE) | handbag - Primark

    . 4 Jul 2015 .

    20 comments

    1. Povedlo se ti to. Vypadas skvele.
      http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

      ReplyDelete
    2. Skvělý fotky, Kamča to zkrátka umí :)) Jinak to boty jsou skvělý!

      ReplyDelete
      Replies
      1. To jsou a i pohodlný:) navíc teď ve slevě, tak doporučuju!

        Delete
    3. Bohužel,musím s maminkou souhlasit.. tohle se ti výjimečně vůbec nepovedlo :(

      ReplyDelete
    4. Kamča fotí božsky a outfit je super cool! :) Zase změna, proč ne :) www.kristynablog.com

      ReplyDelete
    5. Za mě taky ne, ale stejně záleží na tom, jak se v tom cítíš ty:-D

      ReplyDelete
      Replies
      1. No stoprocentní jistota to nebyla :D ..ale myslím si, že je v módě důležité občas vybočit ze své "comfort zone" i když pak hrozí šlápnutí vedle...nejhorší je nuda:)

        Delete
    6. omg, Ty jsi prostě božská <3

      ReplyDelete
    7. Super povedenej look !

      http://curyinthecity.blogspot.fr/
      Fashion PARIS¨

      ReplyDelete
    8. Naopak, je to skvělý a stylový outfit. Na jedničku!!

      ReplyDelete
    9. Krásný fotky a náhodou mě se to líbí :D chápu, že to není asi není pro všechny, ale za mě určitě jo!! :)
      Young, wild and free

      ReplyDelete
    10. Ty fotky, fakt paráda! A outfit teda podle mě taky pecka, je to zas něco jinýho, ale k tobě to prostě jde a k tomu prostředí taky! <3

      ReplyDelete
    11. No není to úplně ono. Vypadá to, jak kdyby ti byla zima, tak ti někdo gentlemansky půjčil tvojí mikinu ;-) Takže s jiným vrškem by to mohlo být super. Případně vyměnit podpatky za tenisky, ale to by zas byla lepší obyč sukně bez toho transparentního pruhu.

      ReplyDelete
    12. Moja mamina keď vidí na mne niečo nezvyčajné tak tiež rada hovorí podobné veci ako tá tvoja, ale veľmi ti to pristane, mne sa to naopak páči. Ja by som si raz chcela našetriť na Acne držíny, ale na Vsetíne máme jeden super sekáč, kde dúfam, že keď cez šk.rok prídem tak natrafím na nejaké Acne alebo Cheap Monday o5 za 15kč, na nezaplatenie <3

      Dijoun&Klaudi

      ReplyDelete
    13. Bohuzial tvoja mamina ma pravdu. Skor by som si k tomu vedela predstavit uzke slim fit dziny, bundu zpredu zastrcit, a dat na nu nejaky vyrazny nahrdelnik. Takto vyzera akoby si sa nahodila do mesta a po case ti zacala byt zima a priatel ti pozical mikinu. Je to priljs neforemne a tie robustne topanky tomu nepomohli.

      ReplyDelete
    14. Maminky občas umí fakt potěšit :-D mě outfit přijde super!

      ReplyDelete
    15. Skvělý outfit. Opět velmi originální.

      ReplyDelete
    16. Mně se třeba tenhle outfit strašně líbí! Je originální, nekomplikovaný a strašne fajn <3
      http://fashionsauna.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    17. Moje mamka je asi podobná té tvojí, protože taky necháme oversized outfity :D a ani vrstvení, to jí přijdu až podstrojená :D jinak je to pecka! mikina se mi lbí, mám ráda tyhle kousky, ale ta sukne! do té jsem se zamilovala:))!
      Style by Eliza

      ReplyDelete

    popular posts