• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    EXPRESS SHOOT


    Omlouvám se za několikadenní blogovou nečinnost. Tento týden jsem měla (skoro :D) poslední zkoušku a tak poté co jsem jí zvládla jsem si užívala pocitu začínajících prázdnin, dospávala velký spánkový deficit, lenošila a osnovala plány na léto:).
    Nafotit outfit jsem nestihla, ale chtěla jsem vám ukázat aspoň tyhle fotky, které jsme s Kamčou asi během 10 minut nafotily u mě v bytě. Skvělýmu světlu nešlo odolat! To že máme hnízdečko pořád nedovybavený má i svý výhody :D.
    Užijte si slunečnou neděli:) Napište mi jak se vám  fotky líbí a těšte se na zítřejší zápisky z Milána! K.


    photo by Kamila



    Omlouvám se za několikadenní blogovou nečinnost. Tento týden jsem měla (skoro :D) poslední zkoušku a tak poté co jsem jí zvládla jsem si užívala pocitu začínajících prázdnin, dospávala velký spánkový deficit, lenošila a osnovala plány na léto:).
    Nafotit outfit jsem nestihla, ale chtěla jsem vám ukázat aspoň tyhle fotky, které jsme s Kamčou asi během 10 minut nafotily u mě v bytě. Skvělýmu světlu nešlo odolat! To že máme hnízdečko pořád nedovybavený má i svý výhody :D.
    Užijte si slunečnou neděli:) Napište mi jak se vám  fotky líbí a těšte se na zítřejší zápisky z Milána! K.


    photo by Kamila


    . 28 Jun 2015 .

    23 comments

    1. Tak tohle jsou nejkrásnější fotky, co jsem kdy viděla :) moc ti to sluší!

      www.stylesolution.cz

      ReplyDelete
    2. 1. a 6. fotka je nejkrásnější <3

      www.blogbycathy.blogspot.cz

      ReplyDelete
    3. Tak tomu říkám opravdu povedené fotky. Není jediná, kde by ti to neslušelo :)

      Radu - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

      ReplyDelete
    4. Nádherná, jako vždy!! :)

      ReplyDelete
    5. Já bych ten byt ani nedovybavila :D, ta jednoduchost má své kouzlo...a ty fotky taky <3!

      ReplyDelete
    6. Fotky jsou fakt super. Mají skvělou atmosféru. :) Jsi kočka. :)

      ReplyDelete
    7. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    8. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    9. Tyhle fotky jsem už obdivovala u Kamči na facebooku. Kamči fotografické umění spolu s Tvou půvabností - ANO <3

      ReplyDelete
    10. Krása, tyhle fotky mají úplně skvělý nádech a jak jsi psala, hlavně světlo. Vypadá to, že interier bytu je stejně krásný jako fotky. :)

      ReplyDelete
    11. Krásné fotky! Moc hezké prostředí, oblečení také na jedničku a tobě to na fotkách moc sluší :)

      ReplyDelete
    12. Krásne fotky, vypadá to u teba jak u nejakého fotografa <3

      Dijoun&Klaudi

      ReplyDelete
    13. proste vau. mam pocit ze to mate s tym modelingom trocha pomylene:D nic protitej druhej, je samozrejme krasna a asi aj zenskejsia ale ty si proste modelkovsky typ

      ReplyDelete
      Replies
      1. Moc děkuju za kompliment!:) Ale je vidět, že jsi mě neviděla naživo, v reálu jsem docela malá, tlustá a ošklivá - teda v modelkovskym měřítku :D

        Delete
    14. Fotky jsou pecka. A musim souhlasit s anonymem nade mnou, taky mi to tak prijde :)

      http://curyinthecity.blogspot.fr/
      Fashion PARIS

      ReplyDelete
    15. jestli tohle trvalo vazne jenom deset minut, tak mate holky muj jeste vetsi obdiv!! nadhera!!! <3
      Style by Eliza

      ReplyDelete
    16. nadherny fotky, obe dve jste hodne fotogenicky a moc vam to slusi snad na vsech fotkach :)

      ClaudiasNewLife

      ReplyDelete

    popular posts