• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    KENZO


    Když jsem tuhle čepici Kenzo spatřila na Fashion Remix, tak jsem jí rychle nasadila na hlavu a trávila s ní celý večer, nemohla jsem dopustit, že by si jí koupil někdo jiný. Byla jsem z ní naprosto nadšená, za normální cenu bych si jí totiž asi pořídit nemohla. No a jak už to někdy bývá, tak jsem jí měla celou dobu jen jako okrasu šatníku xD
    Prostě nějak nevím kam s ní a k čemu s ní, hraje všemi barvami a nekombinuje se úplně jednoduše.  Bejsky nosím většinou na párty, ale tuhle střežím jako oko v hlavě. Prostě jí radši nechám doma, aby se jí náhodou něco nestalo, nebo aby jí asi náhodou nikdo neviděl. Slibuju, že se polepším, tohle je totiž kousek, který si zaslouží být viděn, že?!

    PS: bludišťáka každému, kdo mi poradí nějaké dobré filmy, kterými si tu mohu krátit dobu před spaním. Nějak mi docházejí nápady a vše co jsme měla postahované, tak už jsem shlédla...Děkuju moc.)

    M. from Greece



    Když jsem tuhle čepici Kenzo spatřila na Fashion Remix, tak jsem jí rychle nasadila na hlavu a trávila s ní celý večer, nemohla jsem dopustit, že by si jí koupil někdo jiný. Byla jsem z ní naprosto nadšená, za normální cenu bych si jí totiž asi pořídit nemohla. No a jak už to někdy bývá, tak jsem jí měla celou dobu jen jako okrasu šatníku xD
    Prostě nějak nevím kam s ní a k čemu s ní, hraje všemi barvami a nekombinuje se úplně jednoduše.  Bejsky nosím většinou na párty, ale tuhle střežím jako oko v hlavě. Prostě jí radši nechám doma, aby se jí náhodou něco nestalo, nebo aby jí asi náhodou nikdo neviděl. Slibuju, že se polepším, tohle je totiž kousek, který si zaslouží být viděn, že?!

    PS: bludišťáka každému, kdo mi poradí nějaké dobré filmy, kterými si tu mohu krátit dobu před spaním. Nějak mi docházejí nápady a vše co jsme měla postahované, tak už jsem shlédla...Děkuju moc.)

    M. from Greece


    . 12 May 2015 .

    27 comments

    1. Super outfit, ačkoliv tento typ kšiltovek nemám ráda, tak tady se mi líbí, protože outfit úžasně oživuje a dává mu ten správný šmrnc, za mě je to na jedničku s hvězdičkou :)

      Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuju Luci, taky si myslím, že by byl outfit bez čepice celkem o ničem.)

        Delete
    2. Pěkný outfit :-)

      http://wormake.blogspot.cz/2015/05/giveaway.html

      ReplyDelete
    3. No skombinovala si ju krásne! Určite nos častejšie :)

      ReplyDelete
    4. Wonderful outfit! Love that Kenzo hat!

      RubyRedIris

      ReplyDelete
    5. Je úplně boží a k tomuhle outfitu speciálně jinak, co se týče filmů (chci bludišťáka :D) tak....
      Divergence, Holka s prknem, Lol (takový teenage slaďárny), Still Alice, Labyrint, Všemocný (<- to je docela hustý, přemýšlela jsem potom o něm asi 2 týdny), 50 odstínů šedi (jak jinak:D), Nezadaní (můj nejnejnejoblíbenější film), Wimbledon. Kdyžtak ti napíšu ještě na FB nebo nevím někam, když si na nějaký vzpomenu:) Užívej Řecko :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuju Viktorie.)
        Všemocný je jeden z mých naprosto nejoblíbenějších filmů a to nejenom kvůli tomu, že naprosto miluju Bradleyho Coopera a film Nezadaní se mi taky moc líbil.)
        Ještě jednou díky!

        Delete
    6. Mně by asi kšilt neslušel, ale ty v něm vypadáš úchvatně ;) Dodává outfitu pořádný šmrnc ;)

      ReplyDelete
    7. Wow, ta čepka je skvělá, moc Ti sluší ... Rozhodně by jsi ji měla vytahovat častěji!! :)

      ReplyDelete
    8. Krásna šiltovka! Celý outfit je super! :)
      http://withgreywolf.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    9. Podívej se na Kingsman :)

      ReplyDelete
    10. Kšiltovky moc nemusím, ale jako celek to vůbc nevypadá špatně! :) Jsi taková odvážná holka, takže tobě to sluší :)
      http://hollychicc.blogspot.cz/

      ReplyDelete
      Replies
      1. haha nevím, kdy mi někdo naposledy řekl, že jsem odvážná. Každopádně mně to moc potěšilo, děkuju.)

        Delete
    11. Super outfit:-) Moc ti to sluší!
      cathyvita.blogspot.cz

      ReplyDelete
    12. krásne! pristane ti to :)
      http://bonesincouture.blogspot.sk

      ReplyDelete
    13. Výborná kombinace elegantní stylu s rebelským kouskem :D :)) moc pěkný, chválím :)
      One blondie life

      ReplyDelete
      Replies
      1. Teď jsi to vystihla Anet, to jsem celá já,)
        Děkuju

        Delete
    14. ackoliv tento druh ksiltovek nemusim, resp. bych si ji nikdy neoblikla, tak se mi na tobe libi, slusi ti :) a suprove si to doplnila tim svetrem :)

      ClaudiasNewLife

      ReplyDelete
    15. Myslím, že jsi ji zkombinovala velice dobře :-)

      ReplyDelete
    16. Kombinacim bejska-podpatky asi nikdy neprijdou na chut, kdyby si mela tenisky, tak moje oko zaplesa :))

      ReplyDelete
    17. Vážně si zaslouží být viděna, hlavně na tobě! Hrozně Ti sluší <3
      Je vážně krásná, myslím, že k jednoduchým outfitům, třeba all black, all white, nebo černobílým se bude skvěle hodit!


      NARA // czech fashion blog
      www.natalieklara.blogspot.cz

      ReplyDelete
    18. Tak to je sakra masakr! :) Nádhera

      ReplyDelete
    19. Všem vám holky moc děkuju. Koukám, že jí budu muset vytáhnout ještě aspoň jednou.)

      ReplyDelete
    20. Všem vám holky moc děkuju. Koukám, že jí budu muset vytáhnout ještě aspoň jednou.)

      ReplyDelete
    21. hm, tak další důvod, proč potřebuju bílý kalhoty :D sluší :)

      SWEET CHILLI

      ReplyDelete

    popular posts