• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    SOMETHING NEW, SOMETHING BORROWED


    Chřipková epidemie se šíří a já se obávám, že dohnala i mě! Ráno jsem se totiž probudila s bolestí v krku a tak do sebe peru "céčko", piji zázvorový čaj a dnes zůstávám v posteli. Musím být zdravá, protože jsme s Míšou pořídily nové super soupravy na lyže od Meatfly a tak se chystáme na hory je otestovat v akci. Teď mě napadá, že jsem si to nachlazení možná uhnala, když jsme fotily tento outfit a já lítala po Praze s holýma nohama :D. Ale ten den bylo vážně krásně a s černými silonkami to prostě nebylo ono...
    Konečně vám můžu ukázat kožíšek, který jsem na podzim koupila v Primarku. No není super? Doplnila jsem jím koženkovou sukni, kterou jsem koupila ve slevách Zaře, bílý rolák, který jsem ukradla ze skříně mamce, "hadí" kabelku z Manga (tu jste už mohli vidět v mém wishlistu a taky v Míši outfitu) a kotníčkové boty Vagabond, které jsem dala mamce k Vánocům. Aneb mít stejnou velikost je občas docela výhoda :D.


    skirt - Zara | faux fur jacket - Primark | turtleneck - Killah | handbag - Mango | shoes - Vagabond | sunglasses - Asos

    Chřipková epidemie se šíří a já se obávám, že dohnala i mě! Ráno jsem se totiž probudila s bolestí v krku a tak do sebe peru "céčko", piji zázvorový čaj a dnes zůstávám v posteli. Musím být zdravá, protože jsme s Míšou pořídily nové super soupravy na lyže od Meatfly a tak se chystáme na hory je otestovat v akci. Teď mě napadá, že jsem si to nachlazení možná uhnala, když jsme fotily tento outfit a já lítala po Praze s holýma nohama :D. Ale ten den bylo vážně krásně a s černými silonkami to prostě nebylo ono...
    Konečně vám můžu ukázat kožíšek, který jsem na podzim koupila v Primarku. No není super? Doplnila jsem jím koženkovou sukni, kterou jsem koupila ve slevách Zaře, bílý rolák, který jsem ukradla ze skříně mamce, "hadí" kabelku z Manga (tu jste už mohli vidět v mém wishlistu a taky v Míši outfitu) a kotníčkové boty Vagabond, které jsem dala mamce k Vánocům. Aneb mít stejnou velikost je občas docela výhoda :D.


    skirt - Zara | faux fur jacket - Primark | turtleneck - Killah | handbag - Mango | shoes - Vagabond | sunglasses - Asos
    . 3 Feb 2015 .

    34 comments

    1. krásný outfit!! hlavně ta kabelka je perfektní!

      www.veronikad.com

      ReplyDelete
    2. Ten outfit je naprosto úžasný, hrozně ti to sluší :) Brzo tu potvoru chřipkovatou vylež a užijte si ty hory :)

      Lucieswlife

      ReplyDelete
    3. Wow. Páči sa mi kožuch, prirodzené vlasy a biely rolák!

      www.dominikamakarova.blogspot.com

      ReplyDelete
    4. Tyjo kožíšek ti moc sluší ;) a ta sukně je taky paradnická :)) tak ať se brzy uzdraviš :)

      ReplyDelete
    5. Tvoje profesionální fotky jsou prostěě. WOW!
      Hlavně se uzdrav!:)
      http://www.letsspeakwithchrisdoke.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    6. Kožíšek i celý outfit je naprosto boží. Ale mě naopak ty holé nohy bijí do očí. Myslím, že bys to silonkama nijak nezkazila :) Tak se alespoň brzo uzdrav.

      Radu - UltimateChic

      ReplyDelete
    7. Libi se mi rolak, boty i kabelka, i kdyz mi tam ta cerna moc nesedi. Na tyhle kozisky a styl sukni moc nejsem, ale tobe to slusi:)

      ClaudiasNewLife

      ReplyDelete
    8. Ta sukně je boží!!!

      Domča - dblog.cz

      ReplyDelete
    9. Wau ten outfit je perfektný ale holé nohy no to by som vážne nedokázala a určite by ma hneď skolila chrípka:D.
      Sukňa sa mi veľmi páči spolu s tou kabelkou je to dokonalé !

      ReplyDelete
    10. Wau, úžasný outfit. Je to veľmi chic a zároveň to vyzerá byť aj pohodlné ;) Bundička a kabelka sú dokonalé :*
      http://bynicka.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    11. Ta kabelka je opravdu dokonalá!

      http://asssecondmoments.blogspot.com

      ReplyDelete
    12. skvele to je ♥ ja by som sa prave pre nebezpecenstvo rymicky bala behat takto s holymi nohami :D
      Peacock & Pineapples

      ReplyDelete
    13. pekna sukne:)

      www.bridgeofmemories.blogspot.com

      ReplyDelete
    14. tak tenhle look je hodne povedeny! :)

      http://curyinthecity.blogspot.com/
      Fashion&Fun PARIS

      ReplyDelete
    15. the fur jacket is so cute on you
      beautiful and nice blog too
      i am following now, please follow back. thank you
      http://melodyjacob1.blogspot.com/

      ReplyDelete
    16. I love your hair! This out out is so lovely, You look fabulous, pretty, and fierce <3 LOVE your style since the beginning you started your blog!

      coupons
      aliexpress coupons 2015

      ReplyDelete
    17. Boty skvělé, mně zas podobné mamka dala (byly na ní moc velké), je výhodné mít s mamkou stejnou velikost, ještě když se umí oblékat..:)

      ReplyDelete
    18. ahoj, krásny outfit :) neviem či to tu niekde máš ale chcem sa ťa opýtať aký foťák a objektív používaš :) ďakujem za odpoveď :D

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ahoj, mam uplne zakladni zrcadlovku Canon eos 450d :) a objektiv pevnou padesatku Canon 50mm f1.8

        Delete
    19. Kabelka je nádherná! Ako celý outfit a chrípka už stihla dohnať aj mňa nedávno :/ Dijoun&Klaudi

      ReplyDelete
    20. Nádherný outfit! Miluju ten kožich! Miluju tu sukni a miluju tu kabelku! Pecka kombinace :)

      Shirtinator - vytvoř si vlastní tričko

      ReplyDelete
    21. Uzasny outfit. V tomhle by ses tady v New Yorku neztratila, ale uplne zarila!
      A taky jsem vas holky nominovala na Versatile Blogger Award, protoze vas zeru! :)

      ReplyDelete
    22. Parádní outfit :) Bílý kožíšek taky hledám a tenhle je naprosto suprový a ta kombinace s hnědou sukní je velmi zajímavá :)

      ReplyDelete
    23. Tohle se fakt povedlo!:) A zamilovala jsem se do toho kozisku.

      ReplyDelete
    24. Tohle se fakt povedlo!:) A zamilovala jsem se do toho kozisku.

      ReplyDelete
    25. Úplně skvělý outfit! <3 Miluju roláky a tobě sluší snad všechno! :) http://fashionsauna.blogspot.cz/

      ReplyDelete

    popular posts