• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    STRESSED BUT WELL DRESSED


    Nesnídám, nesvačím, nestíhám to, nestačím ....nebo tak nějak se to zpívá, ne? :D No dobrá,  snídani i oběd jsem měla, ale s tím stíháním to je opravdu výstižné. Zítra mám první zkoušku a mám pocit, že toho moc neumím - proto dnes "bez" článku. Ach jo, proč jen všechno nechávám na poslední chvíli?!
    Přeju pohodovou neděli a prosím abyste mi zítra drželi palce! K.


    skirt - Zara | top - Primark | blazer - Marks&Spencer (vintage) | bag - vintage | boots - Zara | bracelet - H&M

    photo by Kamila

    Nesnídám, nesvačím, nestíhám to, nestačím ....nebo tak nějak se to zpívá, ne? :D No dobrá,  snídani i oběd jsem měla, ale s tím stíháním to je opravdu výstižné. Zítra mám první zkoušku a mám pocit, že toho moc neumím - proto dnes "bez" článku. Ach jo, proč jen všechno nechávám na poslední chvíli?!
    Přeju pohodovou neděli a prosím abyste mi zítra drželi palce! K.


    skirt - Zara | top - Primark | blazer - Marks&Spencer (vintage) | bag - vintage | boots - Zara | bracelet - H&M

    photo by Kamila
    . 4 May 2014 .

    30 comments

    1. The skirt is pretty - have a gorgeous SUNday afternoon and DON'T be sooo stressed;)!

      Yours,
      NIKA Bittner

      ReplyDelete
    2. To zvládneš. :-) Budu na Tebe myslet.
      Vypadáš báječně. Ale to bych mohla napsat pod každý outfit. Krásná sukně.

      ReplyDelete
    3. well dressed je základ :-) hodně štěstí u zkoušky!

      http://freckledstyle.blogspot.cz

      ReplyDelete
    4. Vypadá to naprosto dokonale! Moc ti to sluší!:-)

      ReplyDelete
    5. Určitě to zítra s přehledem zvládneš! :-) A zase ti to moc sluší a outfit je, jak už bývá zvykem, krásný! :-)

      ReplyDelete
    6. Ta 4. od spoda <33 nejroztomilejsi! A nadhernej outfit! Mimochodem, ja mam taky zitra prvni zkousku a misto uceni sjizdim blogy... :/
      Dom by Dom

      ReplyDelete
    7. Krasavice, radost pohledět! :D

      ReplyDelete
    8. sluší ti to:) ta sukně je božská :) další blondýnka se připojuje k sledovatelům :)

      ReplyDelete
    9. Sukynka je skvela! :) jen mi to k tomu zbytku moc nejde.. ale to vec vkusu :)

      ReplyDelete
    10. Krásný outfit, sukýnka perfektně vyniká :)

      http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

      ReplyDelete
    11. je to super! :)) a jinak, samozřejmně držím palce! :)) dáš to. takže žádný strach! ;) od kdy do kdy mám na Tebe myslet? ;) věř si, žádný nervy, žádný stres a zmákneš to levou zadní :))))

      ReplyDelete
      Replies
      1. Dekuju Katko, 9:45 ! :D

        Delete
      2. Tak co, dobrý? ;D

        Delete
      3. tak jestli doslovně dobrý, tak je to super! :)

        Delete
    12. Samozřejmě že budu držet palce :P já pro změnu zítra maturuju :D takže to taky nemám lehký. Při pohledu na první z fotek mi k sukni moc neseděly boty, ale když jsem koukla na další a další zamilovala jsem se do této kombinace ;)

      ReplyDelete
    13. krasna ako vzdy :)
      drzim palce! z coho ta zajtra caka skuska? aj ja mam prvu v tomto semestri zajtra na CZU :)

      Michaela

      ReplyDelete
      Replies
      1. Věda a filozofie - takže jedna z těch nejlehích. Jsem zvědavá co budu dělat u matiky xD Taky držím palce!

        Delete
    14. Taky mě zítra čeká první zkouška, nebo spíš jen "zápočet" ale s časem jsem na tom podobně jako ty! :D ..Jinak ta sukně je úplně nádherná! Přemýšlím o výletu do Zary taky pro nějakou takovou!!:)..Zítra teda hodně štěstí!!:)

      Style by Eliza.

      ReplyDelete
    15. Jsi krásná:-) držím palečky ke zkoušce:-)

      ReplyDelete
    16. To moc dobře znám! :-) Jinak perfektní sukně!
      http://polishedandheartshaped.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    17. Ja mám zajtra úplne najťažšiu skúšku, ešte som sa neučila, nič nestíham, ale musím ti sem napísať, že vyzeráš výborne ! :D

      www.michaelakovalcikova.blogspot.com

      ReplyDelete
    18. Tak doufam, ze ti zkouska dopadla dobre. Pokud jsi k ni pristoupila podobne jako ke kombinovani tohoto outfitu, nemohla jsi dostat nic jineho nez za 1* :))) Mega povedeny outfit!

      ReplyDelete
    19. tento outfit se vážně povedl! ta sukně s tím sakem v kombinaci s koženými botami vypadá skvěle! moc ti to sluší! :)

      ReplyDelete
    20. Vela stastia prajem. Vyzeras naozaj skvele! Trocha sa mi podobas na Chiaru Feragni :)

      ReplyDelete

    popular posts