• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    COW PRINT


    Kromě bílých lodiček, po kterých už jsem toužila dlouho a kterým jsem za tu cenu prostě neodolala, jsem si pořídila i nový objektiv. Takže teď budem schopné fotit obstojné fotky sami a nebudem tak závislé na Kamče:) 
    Teď k outfitu. Košili mám zase ze stránky Persunmall a už jste ji mohli vidět před nějakým časem v mém wishlistu. "Cow print" mi přijde vtipný a doře se kombinuje. Jsem příjemně překvapená i příjemým materiálem...čekala jsem spíš šifon který mi bude elektrizovat vlasy :D. Kdyby se vám líbila, najdete ji TADY. Jen se nebojte jít klidně o dvě čísla výš ;).
    Užijte si páteční večer ať už jdete do baru, nebo budete doma. Já to dnes vidím na manikůru a film :) K.

    shirt - Persunmall (buy here), trousers - H&M, handbag - Mango, stilettos - F&F, coat - Primark






    Kromě bílých lodiček, po kterých už jsem toužila dlouho a kterým jsem za tu cenu prostě neodolala, jsem si pořídila i nový objektiv. Takže teď budem schopné fotit obstojné fotky sami a nebudem tak závislé na Kamče:) 
    Teď k outfitu. Košili mám zase ze stránky Persunmall a už jste ji mohli vidět před nějakým časem v mém wishlistu. "Cow print" mi přijde vtipný a doře se kombinuje. Jsem příjemně překvapená i příjemým materiálem...čekala jsem spíš šifon který mi bude elektrizovat vlasy :D. Kdyby se vám líbila, najdete ji TADY. Jen se nebojte jít klidně o dvě čísla výš ;).
    Užijte si páteční večer ať už jdete do baru, nebo budete doma. Já to dnes vidím na manikůru a film :) K.

    shirt - Persunmall (buy here), trousers - H&M, handbag - Mango, stilettos - F&F, coat - Primark





    . 28 Mar 2014 .

    21 comments

    1. ty botky jsou prostě dokonalé! moc se mi líbí prostředí fotek:)
      Once Upon a Time

      ReplyDelete
    2. Nádherné fotky i outfity. Lodičky jsou božské a širší podpatek se mi líbí i z praktického hlediska. Za mě paráda!!! :)

      http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/new-in-march-2014.html

      ReplyDelete
      Replies
      1. Podpatek je vazne super...konecne lodicky ve kterych se da v Praze chodit:) a diky!

        Delete
    3. Moc ti to sluší :)) košile je skvělá taková netradiční :))
      Opět ti to moc sluší :)

      ReplyDelete
    4. To je boží! Do těch lodiček jsem už dobu zamilovaná, jen to F&F nikde poblíź není! A ta košile ti moc sluší, ještě víc super je to v tý kombinaci s kabátem, tleskám! :)

      ReplyDelete
    5. Cow print jede! A jak ti slusi, super s tim kabatem :)

      ReplyDelete
    6. wonderful pictures, what a nice look.
      i love your bag and your heels so much.
      happy weekend!
      Maren Anita

      FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

      ReplyDelete
    7. krása! strašne ti to pristane!

      ReplyDelete
    8. boty jsou uzasny <3 a kabatek taky!! cely to vypada super!

      ReplyDelete
    9. veľmi zaujimavá košielka :)

      ReplyDelete
    10. Moc ti to sluší,krásné boty a košile.::))
      http://the-original-world.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    11. Super, vypadáš skvěle! Musím říci, že já bych si na podobný vzor rozhodně netroufla a o to víc se mi na Tobě líbí!! :)

      ReplyDelete
    12. Ty botičky vypadají fakt pohodlné a ten vzor je vtipný :-) Krásné prostředí fotek <3 Já včera taky zkoukla film, ale s manikůrou ještě váhám, chci jít dnes plavat a to vždycky je většina laku pryč :D Užij si víkend!!

      kraskadneblogspot.cz

      ReplyDelete
    13. tohle je akt super combo !

      ReplyDelete
    14. Lodičky jsou naprosto perfektní! :)

      ReplyDelete
    15. Minulý outfit byl parádní. Tento mě nebaví, protože košili jsem předtím viděla u Johanky a lodičky u Ejvi. Chtělo by to více vlastní invence a nekopírovat z ostatních webů, i když nejsi sama, co někde něco u další blogerky vidí a hned si to koupí. Tereza

      ReplyDelete
      Replies
      1. Musim se trochu branit xD kosili jsem mela ve wishlistu uz nekdy v unoru a hned po tom jsem ji objednala. Pokud jsi nekdy uz neco objednavala z asijskych e-shopu tak jiste vis ze doruceni netrva 3 dny, ale spis 3 tydny, takze o to ze si ji objednala i Johanka jsem nevedela. A s lodickami podobne, mela jsem je kvuli sirokemu podpatku vyhlidle uz delsi dobu...i kdyz pravda, ze po tom co jsem je videla u Ejvi jsem nad jejich koupi prestala pouze premyslet a bezela pro ne. Jinak myslim, ze kazda jsme ty kousky skombinovaly po svem coz je podle me hlavni:) Ale dekuju za nazor!;)

        Delete
      2. Nechtěla jsem, aby to špatně vyznělo. Jsi hezká, máš super postavu a když zabereš, občas se tu objeví originální outfit. Bohužel na českém blogerském rybníčku to jde od desíti k pěti. Jsou tu světlé výjimky, ale je jich opravdu málo. Oku příliš nelahodí, když se objevuje několik věcí, co má každá druhá bogerka, i když v různých kombinacích. Pak se spousta lidí inspiruje a chodí v tom polovina republiky. Podle mě patříš k těm, co by zvládli víc než ukazovat věci v oběhu v jiné kombinaci. Tereza

        Delete
    16. Lodičky jsou moc pěkné a košile Ti sekne. Kdybych ji viděla v obchodě, tak bych si ji asi nekoupila, ale jsem překvapená, jak na Tobě vypadá dobře :)

      www.thetasteofviolet.com

      ReplyDelete
    17. Cow print top vypadá neodolatelně. A to nemluvím o těch lodičkách, které bych si nejraději hned pořídila. Vlastně i kabát a kabelka vypadají božsky. Neuvěřitelná kombinace, za mě rozhodně ano, líbí se mi. :-)

      ReplyDelete
    18. Wow, úžasne vyzeráš, biele lodičky nie sú moje favoritky ale tieto sú skvelé ! A ten cow print idem hneď popozerať, asi sa inšpirujem… ;)

      ReplyDelete

    popular posts