• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    LEOPARD COAT

        

    Mám tu pro vás další upršený outfit, jehož stavebním kouskem je leopardí kabát z Lindexu. Pořídila jsem si ho (spolu s džínami a prstýnkem) o víkendu kdy se konaly dny Marianne. Byla by přece škoda nevyužít slevy 25% . Využili jste Marianne slev také?:)
    Dalším nápadným kouskem na outfitu je klobouk(tenhle konkrétně je vintage neznámého původu). Většina Čechů na klobouky není zvyklá, takže se občas setkám s nechápajícími pohledy. Miluju je, takže si z toho nic nedělám. A jelikož je podzim, tak je na mě uvidíte velmi často. Neznám totiž žádný doplněk, který je tak chic a dovede i z naprosto obyčejného outfitu udělat skvost:) Jaký máte ke kloboukům vztah vy?

    coat - Lindex, jeans - F&F, sweater -New Yorker, bag - Next, shoes - ZARA, rings - H&M, belt - Mango
        

    Mám tu pro vás další upršený outfit, jehož stavebním kouskem je leopardí kabát z Lindexu. Pořídila jsem si ho (spolu s džínami a prstýnkem) o víkendu kdy se konaly dny Marianne. Byla by přece škoda nevyužít slevy 25% . Využili jste Marianne slev také?:)
    Dalším nápadným kouskem na outfitu je klobouk(tenhle konkrétně je vintage neznámého původu). Většina Čechů na klobouky není zvyklá, takže se občas setkám s nechápajícími pohledy. Miluju je, takže si z toho nic nedělám. A jelikož je podzim, tak je na mě uvidíte velmi často. Neznám totiž žádný doplněk, který je tak chic a dovede i z naprosto obyčejného outfitu udělat skvost:) Jaký máte ke kloboukům vztah vy?

    coat - Lindex, jeans - F&F, sweater -New Yorker, bag - Next, shoes - ZARA, rings - H&M, belt - Mango
    . 19 Sept 2013 .

    12 comments

    1. Ten klobouk ti sluší, takže tvojí lásku chápu :D Mně se klobouky vážně líbí, ale vlastním jen dva-slamáky, takže na léto. Ale zase je v létě nosím často :)
      A absolutně zbožňuju tyhle tvoje boty!

      ReplyDelete
    2. Skvělý outfit i fotky :)

      http://mijacek.blogspot.cz

      ReplyDelete
    3. zlatá :) a tie topánočky su super a kabát tiež :)

      http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    4. Super!

      http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    5. Klobouky mám jen letní a moc je nenosím, protože ve vedru mi v nich pokaždé zpotila hlava a schlíply vlasy. Ale teď na podzim by to byla jiná :) Uvažuju nad takovým plstěným také. A v H&M jsem teď zahlédla takovou retro buřinko-hučku a ta mi také trochu vrtá v hlavě :)

      ReplyDelete
    6. Klobouk mám jenom jeden, ale chci jich víííc a taky nechápu ty nechápavé pohledy :D Btw mám stejnou tašku!

      ReplyDelete
    7. Ahoj na mojom blogu som si ťa dovolila nominovať na cenu Liebster Award. Budem veľmi rada, pokiaľ budeš v reťazovke pokračovať.
      Prajem ti krásny zvyšok víkendu!
      http://nalensworld.blogspot.sk/2013/09/liebster-award.html
      A krásny outfit. Kabátik je užasný a ten klobúčik s kabelkou sú dokonalé :)
      PS: mrzí ma že ťa kontaktujem takto, ale nenašla som tvoj mail tak sa nehnevaj.ň

      ReplyDelete
    8. Pekný blog! Prosím navštív môj blog, prípadne nechaj komentár/pridaj sa medzi členov :) ĎAKUJEME!!♥
      http://www.ourfashiondiaries.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    9. Pekný blog! Prosím navštív môj blog, prípadne nechaj komentár/pridaj sa medzi členov :) ĎAKUJEME!!♥
      http://www.ourfashiondiaries.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    10. Wow, nádherné fotky, ten outfit je dokonalý. Klobouk je třešnička na dortu. Děkujeme za milý komentář na blogu. Líbí se nám celý koncept vašeho skvělého blogu, dáváme follow na bloggeru, bloglovinu a facebooku. Budeme moc rády, když uděláte to samé pokud se vám náš blog líbí.
      A&P
      http://audreyandpearl.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    11. :O waaau ...veľmi pekný outfit...ten prsteň na pravej ruke je úžasný !! .. :3

      Beperfectissimple

      ReplyDelete
    12. Miluju klobouky!!! Mladé dámy je nosí minimálně, takže já jsem z tebe nadšená. Bez něj by ten outfit byl nedotažený, takhle je to dokonalé, prostě závěrečná tečka.

      www.vanda-styl.cz

      ReplyDelete

    popular posts