• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    summer sales new in

    Tak konečně přidáváme slibovaný post o nových kouscích v našem šatníku. Slevy všude doznívají, nebo už moc není z čeho vybírat, takže další nákupy už neplánujeme. Jak už jsem psala v minulém postu, mě nejvíc potěšila kožená bundička z Manga a hned v závěsu za ní jsou stříbrné polobotky ze Zary. Míšu zas nadchla nude parka z dětského  H&M, kterou už sháněla minulý rok. Na téhle se jí líbila především netradiční barva (těch khaki totiž potkáte na ulicích hodně). A skvělým úlovkem byl i masivní náhrdelník ze Zary.) 
    Co jste si ve slevách pořídily Vy? Byly jste úspěšné, nebo jste odcházely z obchodů zklamané?




    Tak konečně přidáváme slibovaný post o nových kouscích v našem šatníku. Slevy všude doznívají, nebo už moc není z čeho vybírat, takže další nákupy už neplánujeme. Jak už jsem psala v minulém postu, mě nejvíc potěšila kožená bundička z Manga a hned v závěsu za ní jsou stříbrné polobotky ze Zary. Míšu zas nadchla nude parka z dětského  H&M, kterou už sháněla minulý rok. Na téhle se jí líbila především netradiční barva (těch khaki totiž potkáte na ulicích hodně). A skvělým úlovkem byl i masivní náhrdelník ze Zary.) 
    Co jste si ve slevách pořídily Vy? Byly jste úspěšné, nebo jste odcházely z obchodů zklamané?




    . 21 Aug 2013 .

    14 comments

    1. Kožená bunda, parka a oranžový svetr se mi líbí nejvíc! :)

      ReplyDelete
    2. Ach bože, ta parka je brutální ! :O

      ReplyDelete
    3. Super nákupy, těším se na outfity s novými úlovky :)

      ReplyDelete
    4. úžasné veci! :) tú koženú bundu ti závidím! :)

      ReplyDelete
    5. Ta kožená bundička je úžasná :)) Závist!

      ReplyDelete
    6. Oranžový svetřík a bílá košile se mi moc líbí! I já ve slevách něco málo nakoupila, letos jsem byla tedy úspěšná.
      Just be yourself by Petra

      ReplyDelete
    7. Ten křivák je libovej:-)

      http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    8. Moc pěkné věci sis pořídila :) nejvíc se mi líbí ta bunda kožená :)

      Lucy Enne

      ReplyDelete
    9. Moc pěkné věci :-) ten náhrdelník je krutej :-) a bunda ááách....

      ReplyDelete
    10. ten křivák je vážně fenomenální:)!!

      ReplyDelete
    11. Tá kožená bunda a ružový sveter sa mi páčia najviac :)

      LeroseP

      ReplyDelete
    12. krasne veci, ted jsem nasla vas blog a sleduju!
      pozdravy z Milana
      http://sienastyle.blogspot.it

      ReplyDelete
    13. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    14. Ta kožená bundička z Manga je opravdu luxusní...po nějakém pěkném křiváku (který nestojí majlant) se dívám už pěkně dlouho, ale asi nemám štstí. Budu ráda, když kouknete ke mě:) www.themonica.cz

      ReplyDelete

    popular posts