• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    DRESDEN TRIP & PRIMARK HAUL


    Ahojte! Dnes vám přináším článek o mém spontánním a super výletu do Drážďan. Jeli jsme primárně za Primarkem (jak jinak xD), spojili jsme den s výstavou Real Bodies a necíleným brouzdáním po německých uličkách se zmrzlinou v ruce. Zažila jsem chvíle radosti i hysterie, ale o tomhle i o tom co vše jsme si koupila vám povím v přiloženém videu, takže ENJOY!







    Ahojte! Dnes vám přináším článek o mém spontánním a super výletu do Drážďan. Jeli jsme primárně za Primarkem (jak jinak xD), spojili jsme den s výstavou Real Bodies a necíleným brouzdáním po německých uličkách se zmrzlinou v ruce. Zažila jsem chvíle radosti i hysterie, ale o tomhle i o tom co vše jsme si koupila vám povím v přiloženém videu, takže ENJOY!






    . 22 Jun 2016 .

    9 comments

    1. Video práve teraz pozerám a je super ! :) Inak krásne fotky :)
      My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

      ReplyDelete
    2. To vypada vsechno fakt dobre, hlavne outfit ti moc slusi a ty kytky vypadaji na fotce uzasne! Haha :D Ja v Primarku uz moc nenakupuju, protoze mam pocit, ze tam vzdycky nakoupim jen nesmysly! Ta zmrzka vypada fakt dobre, kde to je?
      Nikdy jsem jeste v Drazdanech nebyla, bydlim totiz ve Vidni a je to docela daleko, jen jednou jsem jela kolem, kdyz jsme jeli z Berlina, ale prej je to krasny mesto, tak se tam urcite chystam v lete! :D
      S laskou
      Sandra ze http://www.shineoffashion.com/
      https://www.instagram.com/sandraslusna/

      ReplyDelete
    3. to není možné! jak někdo může tak překrásný! a tak moc sympatický <3

      ReplyDelete
    4. Úžasné fotky a skvělé video! Pobavila jsem se. :D

      ReplyDelete
    5. Tie fotky sú tak nádherné! <3 Normálne som dostala chuť na zmrzlinu... :D A video je úžasné takisto! :)
      WITH GREY WOLF

      ReplyDelete
    6. To je v pohodě Míšo, co bych dala za to, kdybych byla v Primarku za 20 minut 8. My přijely do Drážďan v neděli. Asi víš, co to znamená :D A nechceš zažít to zklamání, když jedeš poprvé v životě do Drážďan do Primarku a je zavřeno. Vlastně podstatě všechno je zavřený :D

      ReplyDelete
    7. Hned mám na tu zmrzlinu chuť, jak jí vidím! :-D Jinak tyhle videa mě od tebe opravdu baví ! :-)

      ReplyDelete
    8. Úlovky z Primark jsou super! Já do Primarku také zavítala při mé návštěvě Amstru, ale odnesla jsem si jen dvoje sluneční brýle a svíčky..:/ Takže na mě celkem slabé...:D

      ReplyDelete

    popular posts