• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    THE RIGHT TIME

    Jsem prostě střevo, smolař...nebo moula? Každopádně možná jste si někdo všiml, že na mym instagramu už dobrejch pár dní nepřibyla jediná fotka. Důvod to má jednoduchej, jsem opět bez mobilu! Není to nic na co bych byla pyšná, ale už jsem i přestala počítat, kolikátej že to byl :D. 

    Po tom, co jsem asi pět mobilů ztratila na táborech a dovolených, dva utopila v záchodě a tři roztřískala, mi byl ten poslední odcizen v baru. Naštěstí to byl starej křáp, takový dočasný řešení, ale znáte to - kontakty, simka, zamilovaný zprávičky, to vždycky zamrzí.
    Táta mě asi bude podezírat z toho, že jsem ho někam schovala naschvál, protože...wait for it... mám zrovna tuhle neděli narozeniny! Takže jediný za co si gratuluju je načasování :D 
    Hodně zvažuju, že bych konečně zkusila iPhone. Je to sice předražený, ale se Samsungama nejsem zrovna kamarád (ten poslední byl Samsung, pssst) a u Windows phonu mi bohužel chyběly některé originální aplikace. Co myslíte, stojí iphone za ty peníze? A je tu nějaký jablíčkář, který mi poradí, jestli se vyplatí připlatit si za 6s nebo se jako nováček spokojim s šestkou a rozdíl nepoznám? A co velikost paměti - 16 nebo 64 GB??
    Předem díky za rady a přeju pěknej víkend. Já si ho rozhodně hezkej udělám:) K.

    top - ZARA | jeans - H&M | coat - Mango | shoes - Nike | handbag - Mango | earrings - I am
    Jsem prostě střevo, smolař...nebo moula? Každopádně možná jste si někdo všiml, že na mym instagramu už dobrejch pár dní nepřibyla jediná fotka. Důvod to má jednoduchej, jsem opět bez mobilu! Není to nic na co bych byla pyšná, ale už jsem i přestala počítat, kolikátej že to byl :D. 

    Po tom, co jsem asi pět mobilů ztratila na táborech a dovolených, dva utopila v záchodě a tři roztřískala, mi byl ten poslední odcizen v baru. Naštěstí to byl starej křáp, takový dočasný řešení, ale znáte to - kontakty, simka, zamilovaný zprávičky, to vždycky zamrzí.
    Táta mě asi bude podezírat z toho, že jsem ho někam schovala naschvál, protože...wait for it... mám zrovna tuhle neděli narozeniny! Takže jediný za co si gratuluju je načasování :D 
    Hodně zvažuju, že bych konečně zkusila iPhone. Je to sice předražený, ale se Samsungama nejsem zrovna kamarád (ten poslední byl Samsung, pssst) a u Windows phonu mi bohužel chyběly některé originální aplikace. Co myslíte, stojí iphone za ty peníze? A je tu nějaký jablíčkář, který mi poradí, jestli se vyplatí připlatit si za 6s nebo se jako nováček spokojim s šestkou a rozdíl nepoznám? A co velikost paměti - 16 nebo 64 GB??
    Předem díky za rady a přeju pěknej víkend. Já si ho rozhodně hezkej udělám:) K.

    top - ZARA | jeans - H&M | coat - Mango | shoes - Nike | handbag - Mango | earrings - I am
    . 11 Mar 2016 .

    29 comments

    1. Ja to poznám... našťastie ten svoj mám už druhý rok a žije (:

      Daniela

      ReplyDelete
    2. Určitě 6 ti bude stačit, rozdíly jsou v detailech. A rozhodně čím větší paměť, tím líp !! 16 gb vůbec nestačí :D

      ReplyDelete
    3. Připlatit si za Iphone, když máš takovou frekvenci likvidace mobilů, na to bych se vyprdla! :) To by pěkně zamrzelo. Já jsem na přechodem ze Samsungu taky uvažovala, ale jen kvůli foťáku, jinak mi vadí to zprofamované jablíčko a některá omezení. Nakonec jsem pořídila znova Samsung a foťák si nemohu vynachválit (myslím, že řady SIII a SIV už jsou slušné).

      ReplyDelete
    4. 6 bude naprosto stačit :-) teď už je dost "levná" a téměř stejná jako 6s. Paměť ti bude určitě stačit 16gb ale 64gb se hodí vždycky a není už o tolik dražší :-) investice do "jablíčka" se vyplatí 100%. iPhone (zatím) nemám, ale mám iPad i iPod touch a se vším jsem maximálně spokojená i přes to, že jsem vyzkoušela tablet od samsungu.

      ReplyDelete
    5. Já používám iPhony už tak 7let a nějak jsem si na ně zvykla. Mám teď 6s a spokojená jsem moc :). Jinak skvělý kabát, ty z Manga jsou nejlepší!

      ReplyDelete
    6. úžasné fotky!:)
      http://of-goldbook.blogspot.cz

      ReplyDelete
    7. Krásný outfit :) taky přemýšlím nad iPhonem :)
      eL

      ReplyDelete
    8. Tak to se mi teda nikdy nestalo, že bych telefon ztratila nebo utopila :D Jen mi telefon ukradli,a le radši nikdy neříkej nikdy, že jo :D
      Já osobně jsem iPhone nikdy neměla a upřímně mě o moc neláká. Od "jablíčkářů" jsem slyšela, že za ty peníze to mnohdy ani nestojí. Apple prý dělá své produkty jako takovou past. Jsou kompatibilní jen s dalšími Apple výrobky, což mě by asi vadilo. Navíc, za ty peníze se v dnešní době dá sehnat "normální" dost kvalitní smartphone :-) Jinak všechno nejlepší k narozeninám a užij si víkend!

      - Klára

      NARA blog
      www.natalieklara.com

      ReplyDelete
    9. když ty telefony tak likviduješ, tak nevím jestli by to nebyly vyhozené peníze:D aby si potom nebyla naštvaná, že si ztratila/rozbila/byl ukraden telefen za cca 15 000,-. Já jsem jich taky zlikvidovala a nakonec jsem si pořídila z bazaru iphone 4. Je to sice už historie, nemůžu si aktualizovat ios na 8, fotak nic moc (ale proto mam svuj olympus pen:))), ale neměnila bych:) časem bych chtěla přejít na 5, protože 6 je na muj vkus až moc velká. Jinak mrkni i na huawei, to si myslím, že by mohla být dobrá volba

      http://chuckina-fashiondiary.blogspot.cz/

      ReplyDelete
      Replies
      1. Já mám právě jen velkou zdrcadlovku, takže potřebuju telefon se kterym budu fotit veškerý fotky na instagram:) A co se týče Huawei a podobných - já jim moc nevěřím. Zrovna Míše teď ten její vyhořel a to ho má rok. Většinou na začátku šlapou, ale pak se něco pokazí..

        Delete
    10. krásný outfit :)

      a co se jablíčka týká - mám 5s asi 2 měsíce a je to úplně o něčem jiném než samsung a za mě rozhodně jo!! :) a pro nás blogerky platí, že čím větší paměť mobil má, tím líp :)
      každopádně kdybych o takhle drahej mobil přišla, tak bych si asi vytrhala všechny vlasy...

      Soutěž: Krásné nehty s Crystales.cz

      ReplyDelete
    11. Replies
      1. Děkuju! za tři stovky myslim skvělej úlovek:)

        Delete
    12. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    13. Určitě si kup 6Sku, protože je v něm o dost lepší foťák :)) což my blogerky oceníme :))

      www.stylesolution.cz

      ReplyDelete
      Replies
      1. A je ten foťák hodně znát? Já jsem totiž vždycky obdivovala fotky už i z 5s, když ještě na instagram každej nefotil digitálama :D Parametrově se dělaj i lepší než má iphone, ale z něho jsou fotky takový líbivý mi přijde:)

        Delete
      2. Také jsem zjišťovala a bylo mi řečeno, že ten rozdíl ve fotkách je opravdu velký, takže za mě 6S :)

        Delete
    14. Tak veľmi ti to pristane! <3 Top je vážne nádherný!!
      WITH GREY WOLF

      ReplyDelete
    15. Rozhodně ta investice do Iphonu se vyplatí. Do nedávna jsem měla vždy Samsung a absolutně vůbec se to nedá srovnat!! Já mám 64 GB. 16 si rozhodně nekupuj,nic se ti tam nevejde. Být tebou bych si pořídila těch 64 GB,od té doby co mám Iphone si všechno důkladně fotím a natáčím a předtím jsem na to nikdy nebyla. Přeci jen je lepší mít více,než málo. Tak velký cenový rozdíl už to není.
      simmyss.blogspot.cz

      ReplyDelete
    16. Hezké fotky a outfit.

      Pokud ztrácíš jeden telefon za druhým, tak bych si asi iPhone nekupoval ;-). Jinak můžu určitě doporučit, ale já jsem trošku posedlej a od Apple mám úplně vše, takže tím "propojením" získáš poté mnohem víc. Asi ti stačí klidně 6, "S" ko nepřináší příliš nového, ale cenový rozdíl mezi "S" a ne"S" není zase tak velký. A určitě minimálně 64gb!

      ReplyDelete
    17. presne nedávno sa mi pokazil telefón a teraz mám niečo podobné ako nokia 3310 :D Myslím, že lepšie keď sa ti to stalo pred ako po narodeninách.

      ReplyDelete
    18. Já myslím, že rozdíl mezi 6 a 6s nepoznáš.. Tedy alespon to beru podle sebe, nejsem žádnej expert na techniku a myslím, že rozdíl nebude zas tak rapidní :-) co se ale týče velikosti, tak ber určitě 64gb, já mám 16gb a každý den mám probém s pamětí. Nevejde se mi tam toho zkrátka tolik, kolik bych chtěla :-)


      www.mnerad.com

      ReplyDelete
    19. 16gb vám nestačí? pane bože, lidi, co tam máte za věci? já sama mám 16gb a už nevím co bych tam dala a mám pořád dostatek paměti, a nikdy se mi nestalo, že bych neměla místo

      ReplyDelete
    20. S iPhonem bohužel neporadím, protože řeším dost podobné otázky jako ty, ale nikoho jsem se neptala, protože v okolí nemám lidi, kteří by jim nějak víc rozuměli. Ale musím ti pochválit ten kabát! Vypadáš v něm naprosto úchvatně :) ♥
      Cheerhood

      ReplyDelete
    21. Ty jsi v podstatě měla štěstí v neštěstí, prootže mít za pár dní narozky je super ne? Toho musíš využít :D

      http://lifewithveronica.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    22. Určite stojí za všetky tie peniaze. Ja som závislá už od prvého modelu a prešla som si takmer všetkými. :) Kúp si určite rovno 6S a čo najväčšiu pamäť akú si môžeš dovoliť. ;)

      Victoria's secrets

      ReplyDelete
    23. Krásný outfit, a pokud jsi taková šikulka a mobil ztrácíš, tak to bych na tvém místě neriskovala. Ale třeba tě to bude motivovat a tak už se novému nic nestane? A u tebe jako bloggerky by 16 asi nestačilo :)

      ReplyDelete

    popular posts