• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    SIMPLICITY

    Konečně vám dnes mohu ukázat dlouho slibované fotky od Kamily, které jsme vyfotily na našem holčičím víkendu. Vím, že to je trochu alternetivnější styl, který asi nebude šálkem kávy každého z vás. Ale jak už asi víte, rády vždycky necháme promluvit naše kreativní já a snažíme se vytvořit něco jiného a neotřelého. Napište mi co si o fotkách myslíte:)
    Asi jste zaregistrovaly, že už nám začal MBPFW. Já se včera zúčastnila dvou přehlídek a vyfotila pro vás můj outfit, který se pokusím co nejdřív nahrát na blog. Dnes se mimo jiné těším na ODIVI! Mezitím určitě nezapomeňte sledovat můj instagram.



    Konečně vám dnes mohu ukázat dlouho slibované fotky od Kamily, které jsme vyfotily na našem holčičím víkendu. Vím, že to je trochu alternetivnější styl, který asi nebude šálkem kávy každého z vás. Ale jak už asi víte, rády vždycky necháme promluvit naše kreativní já a snažíme se vytvořit něco jiného a neotřelého. Napište mi co si o fotkách myslíte:)
    Asi jste zaregistrovaly, že už nám začal MBPFW. Já se včera zúčastnila dvou přehlídek a vyfotila pro vás můj outfit, který se pokusím co nejdřív nahrát na blog. Dnes se mimo jiné těším na ODIVI! Mezitím určitě nezapomeňte sledovat můj instagram.



    . 18 Mar 2016 .

    24 comments

    1. tak tohle jsou opravdu povedné fotky! Palec nahoru holky!

      ReplyDelete
    2. Super! Mala by si svoje kreatívne ja nechať prehovoriť častejšie. ;)

      Victoria's secrets

      ReplyDelete
    3. Tyjo, tohle se mi fakt líbí :) některé fotky jsou úplně jak z nějakých časopisů :)
      One blondie life

      ReplyDelete
    4. podľa mňa sú super, takýto štýl fotiek mám veľmi rada :) ZuZu

      ReplyDelete
    5. A já musím říct, že tohle je přesně můj šálek kávy! Ty fotky jsou skvělé a jedinečné :)

      Sweet Life with Lena

      ReplyDelete
    6. naprosto dokonalý fotky! ♥
      http://of-goldbook.blogspot.cz

      ReplyDelete
    7. Fotky jsou naprostá pecka, přesně tenhle styl miluju!! :)
      Young, wild and free

      ReplyDelete
    8. Nádherné fotky, fakt ti to tam sekne! :-)
      http://verrygusto.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    9. Fotky jsou fakt super a zajímave :)

      ReplyDelete
    10. Fotky jsou super, takovej Zara styl!

      ReplyDelete
    11. Nadherny, Vy jste obe tak krasny ze Vam to slusi vsude! :) Jinak to vypada jako kampan ze Zary! :D
      Ale super, moc libi!

      www.lucyjirak.com

      ReplyDelete
    12. To jsou tak super fotky holky. Strašně Vám to sluší. Je to jiný a skvělý.

      ReplyDelete
    13. Krásné fotky, vážně jako z nějakého časopisu! Moc se mi líbí i ty růžovounké šaty, a sluší ti <3
      sophie, Friends vogue

      ReplyDelete
    14. Nejúžasnější fotky ever! Tohle se vám hrozně moc povedlo a Ty jseš naprosto překrásná<3

      ReplyDelete

    popular posts