• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    RIPPED JEANS IN WINTER

    Ahoj, jaký jste měli týden? My zase blogersky velice plodný a úspěšný. Tento týden jsme otevřely Olympus room v našem Hubu, otestovaly jsme novou restauraci, zkoušely jsme vlasové produkty, fotily outfit s Kamilou (kam na nás přijela policie xD), navázaly jsme skvělou spolupráci a trošku jsme nakupovaly.) Taky jsem se objevila na billboardech ve Švýcarku, ale o tom vám povím později.)

    Taky jsme dlouhosáhle stříhaly naše nové společné video, na které se podívejte ZDE! Užily jsme si u něj moc legrace, tak snad pobaví a bude inspirovat i vás.)
    Do blízké budoucnosti plánujeme další společná videa a chtěly jsme se zeptat vás, našich čtenářů a čtenářek o jaká videa by jste měli zájem. Jedno z příštích videí bude ASK. Jednoduše budeme odpovídat na otázky, které nám položíte a které vás nejvíce zajímají. Pište nám vaše dotazy do komentářů pod tento článek, nebo do komentářů na našem YT a my vám na ně v příštím videu odpovíme! To bude srandy kopec cooo.)
    Užijte si víkend i za mě! Já budu pracovat - psát bakalářku a fotit prsteny na jeden web.
    Pá M.







    Ahoj, jaký jste měli týden? My zase blogersky velice plodný a úspěšný. Tento týden jsme otevřely Olympus room v našem Hubu, otestovaly jsme novou restauraci, zkoušely jsme vlasové produkty, fotily outfit s Kamilou (kam na nás přijela policie xD), navázaly jsme skvělou spolupráci a trošku jsme nakupovaly.) Taky jsem se objevila na billboardech ve Švýcarku, ale o tom vám povím později.)

    Taky jsme dlouhosáhle stříhaly naše nové společné video, na které se podívejte ZDE! Užily jsme si u něj moc legrace, tak snad pobaví a bude inspirovat i vás.)
    Do blízké budoucnosti plánujeme další společná videa a chtěly jsme se zeptat vás, našich čtenářů a čtenářek o jaká videa by jste měli zájem. Jedno z příštích videí bude ASK. Jednoduše budeme odpovídat na otázky, které nám položíte a které vás nejvíce zajímají. Pište nám vaše dotazy do komentářů pod tento článek, nebo do komentářů na našem YT a my vám na ně v příštím videu odpovíme! To bude srandy kopec cooo.)
    Užijte si víkend i za mě! Já budu pracovat - psát bakalářku a fotit prsteny na jeden web.
    Pá M.







    . 13 Feb 2016 .

    17 comments

    1. Celé to je super, obzvlášť se mi líbí kombinace vysokých bot a džínů :)
      VERONIKA CHVATALOVA

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuju, tuhle kombinaci jsme si vzala poprvé a taky se mi moc líbí.)

        Delete
    2. Ahoj, jak jsem psala již pod Vaše video jste skvělé :) A chtěla bych se spíše zeptat, jak dlouho jste budovaly svůj šatník? Váš styl se mi hrozně líbí, začínám si pomalu pořizovat kousky, které mi přijdou kvalitní a hlavně jednoduché. Myslíte, že ostatní věci, které ve skříni mám, mám vytřídit? Je to dobrý začátek? Jste skvělé holky :)

      ReplyDelete
    3. Kabelka mě moc neoslovila, ale džíny jsou vážně skvělé! :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuju Lucy, já nevěděla jestli je můžu vytáhnout i v zimě, tak jsme pod ně vzala punčocháče a bylo to ok.)

        Delete
    4. Ten kabát je jednoduše dokonalý! Video je super :) Měj se krásně! :)
      The Glam Donuts

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuju, jsme rády že se líbí!.)

        Delete
      2. a mě ne, hned se pomačká, vypadá levně a nedrží fazonu (na fotkách je to dost vidět)
        třeba by mu pomohla čistírna, ale kdo ví z čeho to je

        Delete
      3. tak to mě mrzí, u mě je to přesně naopak! Připadá mi, že vypadá opravdu kvalitně, drží tvar, nemačká se, má originální barvu a já si ho moc oblíbila. A obsah vlny je 58%, což podle mě není úplně marné.)

        Delete
    5. To sa asi vola ASK, myslim. TAG je video alebo clanok, ktory koluje medzi YT-bermi/blogermi a obsahuje sadu stejnych otazok alebo uloh, ktore ma dotycny urobit/odpovedat - napr Vianocny TAG, alebo cojaviem .. kolko marshmallow bonbonov sa ti naraz zmesti do pusy (Chubby Bunny Tag) Dufam, ze to chapem spravne, no :D

      ReplyDelete
    6. this is me, winter never changes my dressing, nice outfit
      http://melodyjacob1.blogspot.com/

      ReplyDelete
    7. Ty kalhoty jsou na me trosku too much ale jinak wow. Super :)

      Poshlife

      ReplyDelete
    8. Ty džíny jsou perfektní! Musí být děsně pohodlný! Samozřejmě ti to zase strašně slušíí!
      Young, wild and free

      ReplyDelete
    9. Tomu říkám zimní inspirace..., punčocháče pod roztrhaný džíny:-) Palec hore! Většina blogerek chodí s holýma kotníkama, ale většina normálních lidí v zimě mrzne!:-)

      ReplyDelete

    popular posts