• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    JANUARY RANDOM

    Ahoj.) Dnes pro vás mám várku těch nejzajímavějších a nejhezčích random fotek za měsíc leden, tak si je užijte!

    Jaká se vám líbí nejvíc?
    Užijte si neděli.)
    M.


    Bílo, jako v pohádce! Škoda, že tak krátce.(
    Na výletě v Děčíně.
    Sranda na poli.) Dejte dospělé holce pár balonků a je klid.)


    Oslava vysvědčení s bráchou a boyfriendem a totální přecpanost!

    Dokonalé prostředí v našem hubu.)



    Yam Yam


    Nejúžasnější dárek z Happy Mealu!
    Moje avokádové snažení.)
    New shoes.) hashtag shoeholic

    Shoes mýho boye.)

    Kloboučník na lunchi
    WNB
    K.
    Nové tělové máslo s úžasnou vůní kakaa.


    SW girl
    HP posedlost
    Můj první mrkvový dort



    Padesátka- za mě nic moc. Jak se líbila vám?.)


    Ahoj.) Dnes pro vás mám várku těch nejzajímavějších a nejhezčích random fotek za měsíc leden, tak si je užijte!

    Jaká se vám líbí nejvíc?
    Užijte si neděli.)
    M.


    Bílo, jako v pohádce! Škoda, že tak krátce.(
    Na výletě v Děčíně.
    Sranda na poli.) Dejte dospělé holce pár balonků a je klid.)


    Oslava vysvědčení s bráchou a boyfriendem a totální přecpanost!

    Dokonalé prostředí v našem hubu.)



    Yam Yam


    Nejúžasnější dárek z Happy Mealu!
    Moje avokádové snažení.)
    New shoes.) hashtag shoeholic

    Shoes mýho boye.)

    Kloboučník na lunchi
    WNB
    K.
    Nové tělové máslo s úžasnou vůní kakaa.


    SW girl
    HP posedlost
    Můj první mrkvový dort



    Padesátka- za mě nic moc. Jak se líbila vám?.)


    . 7 Feb 2016 .

    20 comments

    1. mne se nejvic libi HP tricko a fotky s balonkama v poli :)

      ClaudiasNewLife

      ReplyDelete
    2. Krásne fotky. Vyzerá to, že si mala krásny mesiac :)

      http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuji, opravdu jsem měla, škoda jen, že tak rychle utekl.(

        Delete
    3. Super fotky :) A ty Nike jsou božské, už dlouho uvažuji nad koupí <3

      ReplyDelete
      Replies
      1. Domi, poradila bych ti, ať do nic určitě jdeš!.)

        Delete
    4. Nádherné fotky, ta s labutěmi je přimo dechberoucí! :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Děkuju Veru, je zajímavý že z té jsem nijak nadšená nebyla a kolik lidí mi jí teď chválí.. xD Prostě každý má jiný vkus.)

        Delete
    5. Všechny se mi líbí, ale první je number one!

      ReplyDelete
    6. Gorgeous xx

      Love to see you on my blog
      I am following your blog. Hope you will follow back. xxx Keep in touch
      beautydrugs.blogspot.com

      ReplyDelete
    7. Replies
      1. Děkuju Luci, i na instagramu měla velký úspěch.)

        Delete
    8. HP tričko mám taky! To jsem tam opravdu nechat nemohla ;) a mrkovej dort se ti povedl, taky bCh ho mohla zase někdy udelat ;)

      ReplyDelete
    9. Krásné fotky! Po donátech bych se utloukla!

      NEPLECHA NA PLECHU

      ReplyDelete
    10. Tak ty jsou dokonale :) muzu si je prohlizet porad dokola

      ReplyDelete
    11. Krásné fotky, jak ti chutnal ten dort??? <3

      ReplyDelete
    12. Labutě, balonky a Koblih jsou super fotky! :-)

      ReplyDelete
    13. Takových fotek! Dobře se máte holky! :-))))

      Na mém blogu KristýnaFromPrague zrovna probíhá giveaway:
      http://kristynafromprague.blogspot.cz/2016/06/coffee-house-giveaway.html

      ReplyDelete

    popular posts