• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    NINETIES JEANS


    Tyhle retro džíny jsem koupila v Londýně v Urban Outfitters (kde se to oblečením z devadesátek jen hemží). Řekla bych, že tohle jsou echt recht opravdový mom jeans, který vypadaj, jako bych je ukradla Carol z Krok za krokem:D Ano, postavě nelichotí, zaručeně vám pár kg přidají, ale také vám zaručí pozornost kolemjdoucích.
    Od někoho dostanete nálepku "ta s těma  ošklivejma džínama" (jo, i tohle už jsem slyšela :D ). A od někoho zase "ta stylová". Tak či onak, to je to, co mě na módě baví....vyvolat v lidech nějaké pocity, reakci.
    Outfit je dnes opět chudý na fotky, ale zato obohacen o video. Na zrcadlovku totiž stále čekám a tak bojujeme jen s Olympusem a setovým objektivem, který prostě na focení outfitů není to pravý ořechový:).





    Tyhle retro džíny jsem koupila v Londýně v Urban Outfitters (kde se to oblečením z devadesátek jen hemží). Řekla bych, že tohle jsou echt recht opravdový mom jeans, který vypadaj, jako bych je ukradla Carol z Krok za krokem:D Ano, postavě nelichotí, zaručeně vám pár kg přidají, ale také vám zaručí pozornost kolemjdoucích.
    Od někoho dostanete nálepku "ta s těma  ošklivejma džínama" (jo, i tohle už jsem slyšela :D ). A od někoho zase "ta stylová". Tak či onak, to je to, co mě na módě baví....vyvolat v lidech nějaké pocity, reakci.
    Outfit je dnes opět chudý na fotky, ale zato obohacen o video. Na zrcadlovku totiž stále čekám a tak bojujeme jen s Olympusem a setovým objektivem, který prostě na focení outfitů není to pravý ořechový:).




    . 19 Nov 2015 .

    20 comments

    1. Mně se na tobě ty džíny moc libi :)) !

      ReplyDelete
    2. mne tyhle mrkváče děsí, tak doufám, že v obchodech zůstanou i normální džíny :D
      ale zbytek outfitu se mi líbí moc :)
      a big thank you

      ReplyDelete
    3. Vzhledem k té postavě je jedno co si vemeš :D Sluší ti to a tahle kombinace je top! :)

      ReplyDelete
    4. Ježíš, to je děsný, až je to dobrý. :))

      ReplyDelete
    5. Jediné, co bych v tomhle outfitu vytkla jsou ty zašlý Airmaxy. Jinak outfit pecka :))

      Style Solution

      ReplyDelete
      Replies
      1. Já si právě myslím, že tomu dodávaj takovej retro nádech. A díky:)

        Delete
      2. Až na to že to "airmaxy" nejsou... :-D Kristy boty jsou super a outfit je celkově jednotný a na tobě moc slusivy...

        Delete
    6. Tak to je asi nejlepší outfit, co jsem na Tobě viděla, nádhera!:) I ty starý airmaxy k tomu tak ladí :)
      One blondie life

      ReplyDelete
    7. Ty džíny miluju a strašně ti sluší! Video je pecka! :))

      ReplyDelete
    8. ja na tyhle chlupaty bundy/vesty moc nejsem, ale psanicko, a tricko je bezva :)

      ClaudiasNewLife

      ReplyDelete
    9. Na tebe aj tie hrozne jeansy vyzeraju uzasne :) Take si my, osoby s velkym zadkom, dovolit mozeme len tazko :D
      Peackapples

      ReplyDelete
    10. To video je naprostá pecka!! moc se mi to líbí!! stejně tak outfit, do kterého jsem se fakt zabouchla a ta stěna!!<3 top post!!!:)
      Style by Eliza

      ReplyDelete
    11. Krásny outfit ! Veľmi ti to pristane :)
      my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

      ReplyDelete
    12. Ty džíny jsou prostě pecka, takže ať si každý říká co chce, je to fuk! :D hrozně ti to sluší a video super ;)
      Young, wild and free

      ReplyDelete
    13. Mom jeans sú najlepšie a tebe fest pristanú! <3
      WITH GREY WOLF

      ReplyDelete
    14. Moc ti to sluší a krásně se usmíváš :)

      ReplyDelete
    15. Vlastním veľmi podobné nohavice a ver mi, tie pohlady poznám :D ľudia sú niekedy naozaj nelichotiví. Outfit je naozaj krásny :)

      ReplyDelete

    popular posts