• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    PHOTOSHOOT


    Abychom vás nezačaly na blogu nudit, tak vám pro zpestření přinášíme něco jiného, než outfitový příspěvek. Dnes si můžete prohlédnout část fotek, které jsem fotila s šikovnou Martinou, na jejíž tvorbu se můžete podívat TADY
    Asi poprvé vám ukážu takový celovážný post, kde není jediná usměvavá fotka. Věřte, že mi to dalo zabrat, před fotákem se tetelím věčně a tenhle vážnej výraz jsem ze sebe dostávala přibližně 3 hodiny xD.
    Napište mi, jestli vás jednou za čas takové fotky baví a chcete jich více, nebo nikoli.)
    Užijte si páteční večer! M.



    Abychom vás nezačaly na blogu nudit, tak vám pro zpestření přinášíme něco jiného, než outfitový příspěvek. Dnes si můžete prohlédnout část fotek, které jsem fotila s šikovnou Martinou, na jejíž tvorbu se můžete podívat TADY
    Asi poprvé vám ukážu takový celovážný post, kde není jediná usměvavá fotka. Věřte, že mi to dalo zabrat, před fotákem se tetelím věčně a tenhle vážnej výraz jsem ze sebe dostávala přibližně 3 hodiny xD.
    Napište mi, jestli vás jednou za čas takové fotky baví a chcete jich více, nebo nikoli.)
    Užijte si páteční večer! M.


    . 27 Feb 2015 .

    22 comments

    1. Ježiši ty jsi dokonalá!!!! :-)

      ReplyDelete
    2. dokonale fotky, jsi krasna:)

      www.bridgeofmemories.blogspot.com

      ReplyDelete
    3. Tyjo, umět takhle pozovat a tvařit se, tak jsem šťastná :( moc pěkný fotky!
      One blondie life

      ReplyDelete
    4. jsi nádherná a ty fotky jsou moc super!

      ReplyDelete
    5. Hey dear, you can now sell items of any kind with a very low percentage to any country of your choice at http://www.dressrug.com/ . first 500 people to register gets free adverts as top sellers.

      ReplyDelete
    6. jedním slovem. WOW!
      jsi nádherná a fotky jsou opravdu povedené. Ráda si takový článek někdy znovu "přečtu" :-)

      ReplyDelete
    7. Moc ti to sluší, outfitové příspěvky jsou moc fajn ale změna jen prospěje :)

      ReplyDelete
    8. nádherné fotky! Máš skvelú postavu <3

      ReplyDelete
    9. Krásne! Určite sú takéto posty pekným spestrením :)

      ReplyDelete
    10. Koukám, že máš nohy až do nebes :-) krásná

      ReplyDelete
    11. krasny fotky, vypadas na nich fakt dobre:) ja byla v atelieru jen jednou, ale vetsinou se na fotkach tvarim jak dement a navic kdyz se hodne usmeju, tak mi jsou videt dasne a to nesnasim :D ale byla to fajn zkusenost:)

      ClaudiasNewLife

      ReplyDelete
    12. - jeziskunakrizku ! jsem zamilovana ♥

      ReplyDelete
    13. Skvělé fotky. :-)
      http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    14. Krásné fotky... já když jsem byla u fotografky, tak mi dělalo spíš problém smát se :-D Skills of Art

      ReplyDelete
    15. Waaau, vyzerá to ako fotky profesionálnej modelky :) klobúk dole

      ReplyDelete
    16. Na prvej fotke máš skvelé vlasy

      ReplyDelete
    17. Je, ty jsi vysoká a krásná. Jsi v nějaké modelingové agentuře?

      ReplyDelete
    18. Holky moc vám všem děkuji za skvělé komentáře, chvála od čtenářek mě vždy strašně potěší!.)***
      A po nějakém čase opět přibesu várku "profi" fotek,)

      ReplyDelete
    19. Holky moc vám všem děkuji za skvělé komentáře, chvála od čtenářek mě vždy strašně potěší!.)***
      A po nějakém čase opět přibesu várku "profi" fotek,)

      ReplyDelete

    popular posts