• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    FAUX FUR JACKET


    Na to s čím tento kožíšek z Primarku nosit, jsem přišla až poslední dobou a stal se jedním z mých neoblíbenějších zimních kousků. A tak jsem s ním nafotila další outfit. Oproti kombinaci se sukní, je tento přece jen trochu praktičtější a do zimy vhodnější.

    Zkombinovala jsem ho s neoprenovou mikinou z Asosu, černými skinny a kotníčkovými botami Vagabond, které už znáte z minulého outfitu. Po velmi dlouhé době jsem si vzala černou kabelku s řetězem z Manga. Moc často ji nenosím, protože mám poslední dobou raději jednodušší kousky, a taky kvůli tomu, že s tím řetězem váží asi 3 kila. Ale takhle jednoduchý outfit si o ní přímo říkal!
    Hezkou neděli vám všem. Já si jdu dát poobědového šlofíka:)


    jacket - Primark | sweatshirt - Asos | jeans - Primark | handbag - Mango | boots - Vagabond | rings - H&M

    photo by Barbora Bistiak

    Na to s čím tento kožíšek z Primarku nosit, jsem přišla až poslední dobou a stal se jedním z mých neoblíbenějších zimních kousků. A tak jsem s ním nafotila další outfit. Oproti kombinaci se sukní, je tento přece jen trochu praktičtější a do zimy vhodnější.

    Zkombinovala jsem ho s neoprenovou mikinou z Asosu, černými skinny a kotníčkovými botami Vagabond, které už znáte z minulého outfitu. Po velmi dlouhé době jsem si vzala černou kabelku s řetězem z Manga. Moc často ji nenosím, protože mám poslední dobou raději jednodušší kousky, a taky kvůli tomu, že s tím řetězem váží asi 3 kila. Ale takhle jednoduchý outfit si o ní přímo říkal!
    Hezkou neděli vám všem. Já si jdu dát poobědového šlofíka:)


    jacket - Primark | sweatshirt - Asos | jeans - Primark | handbag - Mango | boots - Vagabond | rings - H&M

    photo by Barbora Bistiak
    . 15 Feb 2015 .

    26 comments

    1. Tento outfit je perfektný .. kožúšok je krásny teším sa na ďalšie outfity s ním !
      Fotky vyzerajú úplne profesionálne :)

      ReplyDelete
    2. Och! perfektní. Fotky jsou úžasný <3 Nevíš jakou výbavu Bára má?
      Jsi strašně krásná!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ahoj, prvně děkuju :) A fotím Canonem 6D a 50mm 1.4 :))) Bára

        Delete
    3. Moc hezký. Na té 3. fotce jsi jako modelka! :)
      PS: Kde je to foceno, smím-li se zeptat?

      Ela

      ReplyDelete
      Replies
      1. Fotily jsme ve Florentinu...ale nedoporučuju, po chvíli nás vyhnali, že jde o soukromé prostory a fotit se tam nesmí :D

        Delete
    4. Sluší ti to moc, miluju tyhle kožíšky a taky mám podobnou tašku, která váží snad tunu :D
      Young, wild and free

      ReplyDelete
    5. Perfektní!
      Ten kožíšek je super :)

      www.nicolwernerova.blogspot.cz

      ReplyDelete
    6. Moc ti to slusi, ta 3. fotka je nadherna :) a moc hezky outift :)


      ClaudiasNewLife

      ReplyDelete
    7. Já tak miluju vaše fotky! Snad žádný jiný příspěvky nesjíždím tolikrát jako ty vaše <3

      ReplyDelete
      Replies
      1. Domco ty vazne vis jak zlepsit den! Moc dekujem<3

        Delete
    8. Tak toto je vážne nádherný outfit úplne jednoduchý a jemný presne pre teba! a tá farba toho kožuchu ♥♥ Dijoun&Klaudi

      ReplyDelete
    9. Ahoj, mohla bych se zeptat, jaké máš oční stíny? Moc ti to sluší :-)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Díky! Je to obyčejná paletka čtyř hnědých stínů od Miss sporty - Quatro smokey eyes (nebo tak nějak :D) odstín 403 :)

        Delete
    10. Krásny jednoduchý inšpiratívny <3

      ReplyDelete
    11. Krásný kožíšek :3
      http://life-of-pandas.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    12. Moc pekny kozisek:) slusi ti to.
      Http://www.thechicflair.blogspot.co.uk

      ReplyDelete
    13. Kožuch <3
      http://withgreywolf.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    14. Opravdu krásný model. Chlupaté kožichy mám rada.

      ReplyDelete
    15. Amazing pictures! Beautiful girl:)
      Would You like to follow eachother via GFC or google+ ?
      Let me know on my blog so I can follow back. ;)
      http://nessielicious.blogspot.com

      ReplyDelete
    16. Se sukní je to velmi elegantní kombi, ale ty holé nohy (pst..já vím, já vím). Tak tohle je pohodové a rozhodně víc "zdravé" :-)

      ReplyDelete
    17. skvělej look!!! :)

      http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    18. Je to úplne super...každý váš outfit je super <3 no chcela by som sa spýtať v akom programe upravuješ/te fotky?

      ReplyDelete
    19. krásné =)

      www.bornfromstyle.blogspot.cz

      ReplyDelete
    20. Ten kozich je náadherný. Uz dlouhou dobu po nějakém pokukuji, ale přijde mi, ze v nich vypadám tak nějak neforemne. :D

      ReplyDelete
    21. Ten kozich je náadherný. Uz dlouhou dobu po nějakém pokukuji, ale přijde mi, ze v nich vypadám tak nějak neforemne. :D

      ReplyDelete

    popular posts