• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    DANIEL WELLINGTON


    Taky jste propadli hodinkám Daniel Wellington? První věc, která mě na nich začala opravdu bavit je ta, jak moc kvalitní je jejich propagace. Každý den hltám jejich profil na instagramu, kde se nepřetržitě objevují nové inspirativní fotky z celého světa. Ve výběru hodinek jsem měla celkem jasno, jelikož už vlastním jedny stříbrné, tak padne volba na zlato, toto je konkrétně rose gold.
    Pruhovaný látkový pásek, kterým se tato značka proslavila se mi sice líbí, ale dokážu si ho představit spíše v létě, na zimu jsme si vybrala pásek kožený a to v černé klasice, protože na hnědou jsme nikdy moc nebyla (i když kombinace hnědého pásku a stříbrného ciferníku vypadá skvěle.). Co se mi ještě na hodinkách líbí je to, jak jsou lehoučké, jemné a s klidem zapomenete, že je máte na ruce. Hodinky DW jsou jednoduché, stylové, nadčasové a skvěle vypadají i na opačném pohlaví.
    Jestli i vy přemýšlíte nad jejich koupí, tak neváhejte navštívit stránky danielwellington.com ! Při objednávce navíc zadejte kod WORLDNEEDSBLONDES  a čeká vás úžasná sleva 15%.

    Co vy na to?.) M.


    coat - Stradivarius | hat - Pimkie | bag, shoes, skinny - Primark | jumper - F&F | watch - Daniel Wellington

    Taky jste propadli hodinkám Daniel Wellington? První věc, která mě na nich začala opravdu bavit je ta, jak moc kvalitní je jejich propagace. Každý den hltám jejich profil na instagramu, kde se nepřetržitě objevují nové inspirativní fotky z celého světa. Ve výběru hodinek jsem měla celkem jasno, jelikož už vlastním jedny stříbrné, tak padne volba na zlato, toto je konkrétně rose gold.
    Pruhovaný látkový pásek, kterým se tato značka proslavila se mi sice líbí, ale dokážu si ho představit spíše v létě, na zimu jsme si vybrala pásek kožený a to v černé klasice, protože na hnědou jsme nikdy moc nebyla (i když kombinace hnědého pásku a stříbrného ciferníku vypadá skvěle.). Co se mi ještě na hodinkách líbí je to, jak jsou lehoučké, jemné a s klidem zapomenete, že je máte na ruce. Hodinky DW jsou jednoduché, stylové, nadčasové a skvěle vypadají i na opačném pohlaví.
    Jestli i vy přemýšlíte nad jejich koupí, tak neváhejte navštívit stránky danielwellington.com ! Při objednávce navíc zadejte kod WORLDNEEDSBLONDES  a čeká vás úžasná sleva 15%.

    Co vy na to?.) M.


    coat - Stradivarius | hat - Pimkie | bag, shoes, skinny - Primark | jumper - F&F | watch - Daniel Wellington
    . 22 Feb 2015 .

    27 comments

    1. Hodinky jsou skvělé! A fotky opět nádherné! <3

      ReplyDelete
    2. fotky hezke, ale prilisny propgacni nadech clanku se mi dneska nelibi:/

      ReplyDelete
    3. Pochybujem, ze viac ako 2 vase citatelky maju na to aby si len tak kupovali 200€ hodinky. Suhlasim, ze clanok je prilis propagacny, ale nakolko ste ich zrejme dostali zadarmo, tak to bola vasa povinnost. Chapem :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Myslím, že to není tak vysoká cena, za kvalitní hodinky, vyjdou snad i levněji než Michael Kors, nebo Marc Jacobs, které vlastní snad každá druhá holka.)
        Jinak propagační článek jsme psát nemusely, ale vždy když mám nějaký nový výrazný, nebo dražší kousek, tak se snažím čtenářkám podat co nejvíce informací o něm. Hodinky jsme sice dostaly, ale když jsem s nima nadmíru spokojená, tak nevidím důvod proč je přede všemi nevychválit.)

        Delete
    4. Outfit super - moc se mi líbí klobouk. DW hodinky mě lákají už nějakou dobu, a líbí se mi právě ten barevný pásek. Akorát mi trochu vadí, že už jsou na většině blogů.

      ReplyDelete
    5. Hrozně se mi líbí ten klobouček a hodinky samozřejmě taky! :D
      Young, wild and free

      ReplyDelete
    6. Uzasnej outfit! Jsi kráska <3 A takovehle spolupráce asi pochopí jen blogerky, zejo ;-)

      ReplyDelete
      Replies
      1. děkuji.) Máš pravdu, ze spolupráce jsme byly nadšené,)

        Delete
    7. Ja mam doma doma stribrne i zlate hodinky, a tak porad nevim, pro jaky cifernik se u DW rozhodnout, libi se mi oba.. :)) jen vim, ze chci ten veliky cifernik.. ani barvu reminku nevim - bud tu tmave hnedou a nebo cernou barvu..

      ClaudiasNewLife

      ReplyDelete
      Replies
      1. Taky jsme si byla jistá jen tím, že chci velký ciferník, pak jsem si říkala, že když už kvalitní hodinky, tak aspoň kvalitní kožený pásek a jelikož nenosím hnědou, tak bylo jasno. Ještě mě trochu mrzelo, že nemají jen zlatý ciferník, ale jen rose gold, ale není to tak markantní rozdíl naštěstí.)

        Delete
    8. Presne takýto kabát hľadám. Je fakt krásny :))
      http://withgreywolf.blogspot.sk/

      ReplyDelete
      Replies
      1. Koupila jsme ho nedávno ve slevách ve Stradivariusu, tak třeba na tebe ještě nějaký zbyl.)

        Delete
    9. Ten jejich marketing je opravdu zvláštní, ale hodinky jsou top :-)

      ReplyDelete
    10. Hodinky sú super, ale keďže ja ich nenosím, tak by mi boli zbytočné. Ale možno ma to raz chytí. Outfit je super ♥
      Dijoun&Klaudi

      ReplyDelete
      Replies
      1. Já hodinky taky tolik nenosím, vždy vidím nějaké krásné a koupím je s tím, že už konečně začnu xD Celkem to funguje, alespoň jednou týdně si je vezmu.)

        Delete
    11. Kombinace burgundy a šedé je super, moje oblíbená :) Stejně jako Rose gold :)

      Pieces of FRECKLED style

      ReplyDelete
    12. Jsou krásné. Tady je jasné, že v jednoduchosti je krása :-)

      ReplyDelete
    13. skvělý barvy, vypadá to moc hezky! :)

      ReplyDelete
    14. Hodinky jsem si chtela koupit, ale ted je vidim na kazdem blogu, takze nee, skoda:)

      ReplyDelete
    15. Such a great outfit I love it ;)

      ReplyDelete
    16. Jsou naprosto boží a i ta cena nebyla tak vysoká na to že se hodí snad ke všemu! <3 :-)

      ReplyDelete
    17. Wellingtony jsou super, ale já mám radši Longines. Ale ono je to hlavně tím, že DW se zaměřuje hlavně na dámy. Třeba přítelkyně na ně nedá dopustit, zatímco Longines hraje spíše na pánské motivy a design. Nicméně kvalitní jsou obě dvě značky, o tom rozhodně není pochyb. Jen mám občas pocit u těch DW, že nemůžou nic vydržet, když jsou tak strašně jemné. :D

      ReplyDelete
    18. S Wellingtony mám hrozně funny zkušenost. Kdysi jsem našla e-shop, kde je prodávali za docela dobrou (dnes už vidím, že za podezřelou) cenu. Nebyl to ale typicky fejkový e-shop. Měl dobře zpracovaný obsahový marketing, našla jsem i PR články, prostě pohodička. Tak jsem objednala jeden model za zhruba 2000 Kč. No... Rok a půl nic a pak mi přišel zelený dopis z Úřadu cel z Frýdku-Místku o tom, že jsem bohužel naletěla a hodinky jsou fejkové. :-D Na pána je tedy už podané trestní oznámení, ale co se dá dělat. Hodinky mi už nikdo stejně nevrátí, protože jsem je musela celníkům odevzdat.

      ReplyDelete

    popular posts