• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    50 shades of grey

    Šedá patří mezi mé úplně nejoblíbenější barvy, je cool a dá se kombinovat naprosto se vším. V tomto případě s mnoha dalšími odstíny a strukturami šedé a stříbrné,) Ráda bych se zaměřila na moje nové boty Nike Air Force 1, které naprosto zbožňuju! Jsou sice jednobarevné, ale velice nevšední, stříbrná textura mi připomíná kov, baví mě bílá podrážka i pásek přes kotník a ještě jsem na nikom stejné neviděla.
    Tenisky se už dlouhou dobu nekombinují pouze se sportovními outfity, kombinují se naprosto se vším, dodávají skvělej šmrnc, nadhled a lehkou drzost.) Každopádně za tenhle super kousek děkuju obchodu Footshop! Za super sluneční brýle na míru děkuju e-shopu Opti24.
    Jak si můžete všimnou na paní v červené čepici (chválím, že ladila beanie se smartfounem xD), tak jsme byly celkem středem pozornosti a objektivů všech na Náměstí Republiky. Výjimnou nebyl ani fotograf Check Czech Fashion, který nám udělal velkou radost, tím, že ho naše outfity zaujaly. Fotky od něj najdete na odkazu TADY.
    Užijte si dnešní příspěvek.) M.

    fur coat - New Yorker | sweatshirt, skort - Primark | beanie - Tally Weijl | shoes - footshop HERE | sunglasses - opti24 HERE


    Šedá patří mezi mé úplně nejoblíbenější barvy, je cool a dá se kombinovat naprosto se vším. V tomto případě s mnoha dalšími odstíny a strukturami šedé a stříbrné,) Ráda bych se zaměřila na moje nové boty Nike Air Force 1, které naprosto zbožňuju! Jsou sice jednobarevné, ale velice nevšední, stříbrná textura mi připomíná kov, baví mě bílá podrážka i pásek přes kotník a ještě jsem na nikom stejné neviděla.
    Tenisky se už dlouhou dobu nekombinují pouze se sportovními outfity, kombinují se naprosto se vším, dodávají skvělej šmrnc, nadhled a lehkou drzost.) Každopádně za tenhle super kousek děkuju obchodu Footshop! Za super sluneční brýle na míru děkuju e-shopu Opti24.
    Jak si můžete všimnou na paní v červené čepici (chválím, že ladila beanie se smartfounem xD), tak jsme byly celkem středem pozornosti a objektivů všech na Náměstí Republiky. Výjimnou nebyl ani fotograf Check Czech Fashion, který nám udělal velkou radost, tím, že ho naše outfity zaujaly. Fotky od něj najdete na odkazu TADY.
    Užijte si dnešní příspěvek.) M.

    fur coat - New Yorker | sweatshirt, skort - Primark | beanie - Tally Weijl | shoes - footshop HERE | sunglasses - opti24 HERE


    . 3 Dec 2014 .

    22 comments

    1. Ten kabátek vypadá krásně. Vůbec bych netipovala, že je z NY.

      Radu Konad Nail Care giveaway

      ReplyDelete
    2. Celé skvelé! Kabat nadherny <3
      www.domcisss.blogspot.sk

      ReplyDelete
    3. skvělý fotky a o outfitu ani nemluvím! ten kožich je naprosto boží <3

      ReplyDelete
    4. na teniskách k jinému stylu než sportovnímu miluji to, že se cítím neustále pohodlně. Tobě to moc sluší, a šedou taky zbožňuji :)

      ReplyDelete
    5. jsi lepší a lepší !!!! :)

      http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    6. Jsi kočka! Ten kožíšek mám taky a miluju ho :))

      www.theblondieverse.com

      ReplyDelete
    7. Nemám ráda moc air od Nike, hlavně Airmaxy, ale tobě tak sluší! Dokonce jsem začala přemýšlet, že bych si i nějaké takové koupila:) No těším se až budou v kombinaci s kalhotama třeba :) Sluší ti to!!!

      ReplyDelete
    8. Já dřív šedou vůbec neměla ráda, dnes ji nosím úplně bez problémů a ráda :) Jinak moc chválím outfit, je nádherný a moc ti sluší :) Kabátek nemá chybu :)

      LINZICLIP Giveaway

      ReplyDelete
    9. Ten kožíšek je boží a ty jsi ho zkombinovala naprosto dokonale! Fakt super povedenej outfit ♥

      ReplyDelete
    10. Krásna :)

      http://lamodaeanarchia.blogspot.com/

      ReplyDelete
    11. Moc pěkný look. :)
      http://assecondmoments.blogspot.com

      ReplyDelete
    12. Já moc nemusím šedou, ani nevím proč. Přijde mi jako zlatá střední cesta mezi černou a bílou a já se vždycky přikláněla více k černé... Když už šedou, tak tmavší. Snad se nebudeš zlobit, ale ten kožíšek mi připomíná pohádku Princezna se zlatou hvězdou na čele - doufám, že tento z myší ušitý není ~joke~
      Jinak moc sluší!

      czechivy.blogspot.com

      ReplyDelete
    13. Šedá ti vážně sluší! Navíc musím pochválit krásný kontrast s rtěnkou a kombinaci různých materiálů, to je vždycky odvážnost, ale ty jsi to zvládla skvěle! :) Přestože vše, co kožešiny napodobuje, mi jde proti srsti, tenhle kabátek vypadá spíš tak jako chundelatě než jako zvíře stažený z kůže, takže i ten se mi líbí, vypadá heboučce. :)
      Jo a jakou že si to měla rtěnku? :)

      www.infinitetreasure.blogspot.cz

      ReplyDelete
    14. Hey!
      I really like your Blog and Pictures! Do you want to support each other and follow via GFC? Only if you like my Blog. Lets stay in touch :)

      Sophia xx
      www.sophias-fashion.de

      ReplyDelete
    15. Ta kombinace je naprosto úžasná, hrozně ti to sluší :)

      Lucieswlife

      ReplyDelete
    16. Já mám tak ráda kombinaci kabátu a tenisek, ale sama se v tom bohužel necítím a vždy se musím přezout. Tys to ovšem vychytala skvěle! :)

      fashion-lists.blogspot.cz

      ReplyDelete
    17. Naprosto skvělý ouftit! Opravdu ti sedí, jde k tobě :-)
      Budu velmi ráda, když se zapojíš do mojí giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

      ReplyDelete
    18. Holky děkuju! <3 Všechny mi děláte ohromnou radost.)

      ReplyDelete
    19. Ty jo, moc ti to sluší. A to se mi šedivá barva moc nelíbí, ale na tobě to tedy vypadá fakt hezky a krásně to k sobě ladí. Moc se mi líbí i ty sluneční brýle, na ty osobně nedám dopustit a nosím je skoro i když nesvítí sluníčko :D

      ReplyDelete

    popular posts