• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    AUTUMN UNIFORM




    Tak asi takhle nějak vypadá moje současná "uniforma". Pohodlné kalhoty ze Zary (nosím tak pětkrát týdně), ke kterým obuju tenisky, obleču mikinu či svetr a doplním prostornou kabelkou. Pokud je chladněji, omotám kolem krku šál, přes ramena hodím béžový kabát, nebo se jako v tomto případě zahřeju dekou :)
    Tohle pončo/deka byla láska na první pohled....a to když jsem ji uviděla u Jany na blogu. Ještě ten den jsem do Lindexu zašla a jak se ukázalo, udělala jsem dobře. V obchodě na mě čekal poslední kus! Chvilku jsem si nebyla jistá, jestli takový kousek unosím, nebo jestli  nevypadám jak indiánská babička :D Ale nejistota zmizela v okamžiku, kdy se u mě zastavila kolemjdoucí paní a řekla mi, že mi moc sluší. Pochvala od cizího člověka vždycky udělá hroznou radost, no ne?
    Na tomto outfitu mě kromě ponča, baví taky celková barevná kombinace - šedá s béžovou a bílou působí tak příjemně a klidně... Jak se líbí vám?

    Za krásné fotky moc děkuju Barče! Po dlouhé době jsme se opět sešli, opět krásně svítilo sluníčko a já jsem z fotek opět nadšená!







    sweatshirt - Asos | pants - Zara | cape - Lindex | handbag - Zara | shoes - Nike | rings - H&M


    photo by Barbora Bistiak



    Tak asi takhle nějak vypadá moje současná "uniforma". Pohodlné kalhoty ze Zary (nosím tak pětkrát týdně), ke kterým obuju tenisky, obleču mikinu či svetr a doplním prostornou kabelkou. Pokud je chladněji, omotám kolem krku šál, přes ramena hodím béžový kabát, nebo se jako v tomto případě zahřeju dekou :)
    Tohle pončo/deka byla láska na první pohled....a to když jsem ji uviděla u Jany na blogu. Ještě ten den jsem do Lindexu zašla a jak se ukázalo, udělala jsem dobře. V obchodě na mě čekal poslední kus! Chvilku jsem si nebyla jistá, jestli takový kousek unosím, nebo jestli  nevypadám jak indiánská babička :D Ale nejistota zmizela v okamžiku, kdy se u mě zastavila kolemjdoucí paní a řekla mi, že mi moc sluší. Pochvala od cizího člověka vždycky udělá hroznou radost, no ne?
    Na tomto outfitu mě kromě ponča, baví taky celková barevná kombinace - šedá s béžovou a bílou působí tak příjemně a klidně... Jak se líbí vám?

    Za krásné fotky moc děkuju Barče! Po dlouhé době jsme se opět sešli, opět krásně svítilo sluníčko a já jsem z fotek opět nadšená!







    sweatshirt - Asos | pants - Zara | cape - Lindex | handbag - Zara | shoes - Nike | rings - H&M


    photo by Barbora Bistiak
    . 15 Nov 2014 .

    27 comments

    1. Miluju ponča a maxi šály. A musím podotknout, že je to i ma podzimní uniforma :) jinak musim pochvalit fotky, jsou uchvatne :)

      ReplyDelete
    2. Fotky jsou fakt super, moc povedené a moc ti to sluší. Já bych sice osobně volila jiné boty, ale celkový dojem i přes to je moc fajn. :-)

      ReplyDelete
    3. Veľmi krásny outfit, asi ten najkrajší aký si kedy mala na blogu! Doplňujú ho ešte krajšie fotky a farby na nich a samozrejme aj miesto. Najlepší je ale úsmev, ktorý máš na fotkách!!!! ♥

      ReplyDelete
    4. Tenhle outfit je naprosto neuvěřitelný! Vážně krása a to pončo chci :D <3

      ReplyDelete
    5. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    6. Nejlepsi styling co jste tu kdy holky mely (a to ty predtim nebyly vubec spatne!) :) Barvy ti neskutecne sednou, vsechno to pusobi tak harmonicky a klidne. Bomba!

      ReplyDelete
    7. Nádherná kombinace, jedna z tvých nejlepších! A ještě tomu přidávají na kráse ty fotky a barvy a prostředí... prostě bez chybičky <3

      ReplyDelete
    8. Fotky jsou nádherné a deka(pončo ti opravdu moc sluší :) taky po nich vždycky koukám, ale já jsem dost malá a navíc nevím, co bych k tomu nosila, já bych opravdu vypadala jako indiánská babička :)
      Young, wild and free

      ReplyDelete
    9. Taky se na podzim ráda chumlám :) a máš to krásně sladěné tón v tónu

      fashion-lists.blogspot.cz

      ReplyDelete
    10. teda, fotky se vážně povedly, vypadáš na nich skvěle! outfit je boží, moc se mi líbí tyhle kalhoty a pončo je super kousek!

      ReplyDelete
    11. tohle je fakt paráda ! :)

      http://franchemeetsfashion.blogspot.com/

      ReplyDelete
    12. Vapadá to naprosto úžasně, je to dokonalá kombinace a fakt ti to sluší :)

      Lucieswlife

      ReplyDelete
    13. Ty fotky patrej mezi jedny z nejkrasnejsich, co tu mate <3 vypadas bajecne a nejvic me na tom bavi ta kombinace barev, miluju tyhle dohromady! :)

      ReplyDelete
    14. tobe to ponco moc slusi ale ja bych v tom vypadala jako ta indianska babicka :D

      Zvu tě ke mě na giveaway o 20$, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

      ReplyDelete
    15. super outfit, tie farby fakt krásne

      a ešte super prostredie

      ReplyDelete
    16. Úuu tak tebe najviac pristane tento šáál ! veľmi príjemno-atmosférový outfit. Vyžaruje z neho taká pohoda klídek.. :D

      ReplyDelete
    17. Geniální fotky, geniální outfit...říká se, že nic není dokonalé, ale pokud jde o Tebe, neplatí toto pořekadlo ani v nejmenším! <3

      ReplyDelete
    18. To pončo je prostě super, mně se nejvíc líbí právě kombinace barev, béžové s šedou a bílou. Ty fotky jsou krásně podzimní, sluší :)

      ReplyDelete
    19. Tento outfit je perfektný ♥

      ReplyDelete
    20. neskutočne vydarené fotky, skvelé tenisky. <3

      ReplyDelete
    21. Prekrásny outfit :) Mám veľmi rada takéto prírodné farby.

      http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

      ReplyDelete
    22. Tohle a TY jsi nádherná :))

      ReplyDelete

    popular posts