• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    LONGLINE CARDIGAN

     
    Po dlouhé době me fotil Honza a já ho musím veřejně pochválit! Nojo, ty celý postavy nic moc, ale s jejich focením máme problém i my s Míšou:D.
    Jelikož je venku nádherní podzimní den, odpustím si protentokrát článek - tudíž neseďte moc dlouho u počítače a jděte radši na procházku....nebo pouštět draky....nebo na houby (rostou vůbec?)! 

    Na sobě mám jednu z mála věcí, které jsem si s přicházejícím podzimem koupila. A to tenhle super dlouhý kardigan z F&F, který jsem navíc ulovila ve slevě. Co na něj říkáte? 


    cardigan - F&F | turtleneck - PullandBear | skirt - H&M | bag - Zara | boots - Zara
     
    Po dlouhé době me fotil Honza a já ho musím veřejně pochválit! Nojo, ty celý postavy nic moc, ale s jejich focením máme problém i my s Míšou:D.
    Jelikož je venku nádherní podzimní den, odpustím si protentokrát článek - tudíž neseďte moc dlouho u počítače a jděte radši na procházku....nebo pouštět draky....nebo na houby (rostou vůbec?)! 

    Na sobě mám jednu z mála věcí, které jsem si s přicházejícím podzimem koupila. A to tenhle super dlouhý kardigan z F&F, který jsem navíc ulovila ve slevě. Co na něj říkáte? 


    cardigan - F&F | turtleneck - PullandBear | skirt - H&M | bag - Zara | boots - Zara
    . 18 Oct 2014 .

    21 comments

    1. Dneska bylo vážně krásně:) Ten cardigan je krásný, moc se mi líbí barva:)

      Lucieswlife

      ReplyDelete
    2. ten cardigan ti moc sluší :)

      Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

      ReplyDelete
    3. Krásná barva vlasů! :)

      www.katerina-f.blogspot.cz

      ReplyDelete
    4. krásná kombinace :) takový cardigan by se mi taky hodil, ale teď jsem se zařekla, že si něco koupím, takže se budu jen kochat :))

      ReplyDelete
    5. kabelka sa mi pááci. cele je to prijemne a jesenne!

      www.donnaiveh.blogspot.com

      ReplyDelete
    6. Ten svetr je super, hrozně ti to sluší a všechny fotky se moc povedly, taky chválím! :D
      Young, wild and free

      ReplyDelete
    7. Cardigan a topánky- PERFEKTNÉ!!!

      http://withgreywolf.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    8. tretia fotka odspodu je krásna!

      ReplyDelete
    9. Krásný look a i fotky se podle mě povedly! Navíc jsem unešena botkami a kabelkou :)

      Pieces of FRECKLED style

      ReplyDelete
    10. Cardigan je naprosto dokonalý! ♥ tiež si chcem podobný zohnať :)
      Dijoun&Klaudi

      ReplyDelete
    11. Cardigan boooží! Nejlepší barva hlavně!
      Dom by Dom

      ReplyDelete
    12. super fotky, máš strašně krásný vlasy!:)

      ReplyDelete
    13. Super kombinace! Nádherná barva cardiganu a moc se mi to líbí v kombinaci právě s rolákem a proužkovou sukní, pecka! :) A ty vlasy ti takhle moooc sluší!!:)
      Style by Eliza.

      ReplyDelete
    14. pekne fotky, super kabelka!
      http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    15. Love this outfit <3

      www.theblack-hairedboy.blogspot.com

      ReplyDelete
    16. nepoznal bych že je z uvozovkách jen F&F, je krásný!

      ReplyDelete
    17. ten kardigan je mega, mám strašne rada vinovu. :)

      ReplyDelete

    popular posts