• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    WAISTCOAT

    Věřte, že bych se s vámi ráda podělila o nějakou vtipnou příhodu, která se mi stala, popsala můj víkend, postěžovala si na počasí, či okomentovala nějaký aktuální trend. Ale bohužel mi dnes už nezbývají síly. Mám za sebou první den v nové práci, takže mám hlavu plnou dojmů a informací, které mi dělá trochu problém vstřebat. A fyzická únava se samozřejmě dostavila taky.
    Tak mi prosím do komentářů napište, jak se vám líbí dnešní outfit :). A já už vám jen popřeju dobrou noc a nařizuji budíka na sedmou, brrr (chápejte, jsem ten typ člověka, kterému dělá vstávání problém třeba i v devět :D)!


    trousers - Zara | waistcoat - F&F | crop top - Topshop | handbag - vintage | sandals - Zara
    Věřte, že bych se s vámi ráda podělila o nějakou vtipnou příhodu, která se mi stala, popsala můj víkend, postěžovala si na počasí, či okomentovala nějaký aktuální trend. Ale bohužel mi dnes už nezbývají síly. Mám za sebou první den v nové práci, takže mám hlavu plnou dojmů a informací, které mi dělá trochu problém vstřebat. A fyzická únava se samozřejmě dostavila taky.
    Tak mi prosím do komentářů napište, jak se vám líbí dnešní outfit :). A já už vám jen popřeju dobrou noc a nařizuji budíka na sedmou, brrr (chápejte, jsem ten typ člověka, kterému dělá vstávání problém třeba i v devět :D)!


    trousers - Zara | waistcoat - F&F | crop top - Topshop | handbag - vintage | sandals - Zara
    . 11 Jun 2014 .

    11 comments

    1. ty botky a top jsou božím moc se mí to líbí i s tou věstičkou a kalhotama, ale jen na tobě, já bych si to sama nevzala (jsem na to moc zakrslá), takže to budu obdivovat z dálky jen u tebe :3 :)

      Blondies z My Blond World

      ReplyDelete
    2. V com pracujes Kristi?:)))
      A ty kalhoty su este dostupne v zare?
      Dakujem :*

      ReplyDelete
      Replies
      1. Kalhoty jsou bohužel už z minulého roku:/ A kde pracuju zatím říkat nebudu...o to se podělím až budu mít nějaký ten měsíc za sebou:)

        Delete
    3. Naprosto dokonalý! Nikdy mě nenapadlo zkombinovat delší vestu s volnýma kalhotama, přitom to vypadá báječně!

      ReplyDelete
    4. Great blog! Would you like to follow each other to keep in touch? Let me know on my blog, i always follow back :) kisses from England x

      kayilo.blogspot.com

      ReplyDelete
    5. Dokonalost!! :)

      ReplyDelete
    6. Ty kalhoty a boty jsou skvělé,moc se mi to celé líbí!! :))


      http://fashion-istheanswer.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    7. To vypadá úžasně! :) Ty sandály jsou strašně krásné a krásně Ti sedí ! :)
      Ty kalhoty jsou zajímavé, ale popravdě nejsou úplně můj šálek kávy ;)
      S tou vestou to ale všechno dohromady vypadá dokonale!

      Follow for follow? :)
      KLARA | klararecman.blogspot.cz

      ReplyDelete
    8. Boty jsou úžasné (chci taky), ale samozřejmě celkově ti to sluší ;-)

      ReplyDelete
    9. Tak tohle je pro mě uplná top kombinace, fakt se ti to moc povedlo! A ten lak na nohách je k tomu skvělý doplněk!!:)
      Style by Eliza.

      ReplyDelete

    popular posts