• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    READY, STEADY, GO!


    Letní slevy oficiálně začaly! (opět o trochu dřív než minulý rok :D) Oblečení a doplňky můžete za přijatelnější ceny pořídit již v H&M, Mangu či F&F - jediná Zara si ještě dává na čas. Tak jsem pro vás připravila malou inspiraci a vybrala kousky, které mě v Mangu zaujaly a které určtě půjdu do obchodu okouknout naživo.
    Nakupování zdar!:)


    Mmmm...ty bílé boyfriend džíny s volnou košilí a plizované šaty v černé bych brala všemi deseti! A nejraději bych je doplnila teniskami na platformě:).
    A co vy, už si na něco brousíte zuby? Líbí se vám něco z mého výběru? A nebo patříte mezi typy, které slevy nechávají chladnými...


    Letní slevy oficiálně začaly! (opět o trochu dřív než minulý rok :D) Oblečení a doplňky můžete za přijatelnější ceny pořídit již v H&M, Mangu či F&F - jediná Zara si ještě dává na čas. Tak jsem pro vás připravila malou inspiraci a vybrala kousky, které mě v Mangu zaujaly a které určtě půjdu do obchodu okouknout naživo.
    Nakupování zdar!:)


    Mmmm...ty bílé boyfriend džíny s volnou košilí a plizované šaty v černé bych brala všemi deseti! A nejraději bych je doplnila teniskami na platformě:).
    A co vy, už si na něco brousíte zuby? Líbí se vám něco z mého výběru? A nebo patříte mezi typy, které slevy nechávají chladnými...

    . 19 Jun 2014 .

    9 comments

    1. Máte skvělý vkus ! Brala bych vše ! ♥

      YOKO NGUYEN BLOG

      ReplyDelete
    2. Ty modrý šaty jsou super, včera jsem si je přivezla z výletu. A ty bílý džíny jsou špičkový, ale mám takovej pocit, že Na Příkopech jsem na ně nenarazila, jinak bych musela být nemocná, abych odjela bez nich!

      ReplyDelete
    3. Krásný věci, určitě se teď někdy pojedu do H&Mka a spol. podívat!! :))

      KLARA | klararecman.blogspot.cz

      ReplyDelete
    4. Máš naozaj úžasný vkus :)) Tie šortky by som si hneď vzala domov aj s tou denimovou bundičkou :3

      ReplyDelete
    5. Právě jsem byla v H&M, když vyběhla spousta prodavaček a začaly na všechno kolem věšet ty červené slevové kartičky...ráj :D
      máš super vkus, hodně se mi líbí brýle a oboje šaty :-)!

      ReplyDelete
    6. http://typicalgirllondon.blogspot.cz¨nejlepší jsou ty bílé kecky :D

      ReplyDelete
    7. Do manga jsem zatím koukala jen virtuálně, ale líbí se mi tam dost věcí, pořídím po zkoušce snad pár basic kousků a nějaké šaty :-) Ty modré vypadají super a i ty brýle bych brala hned!

      kraskadne.blogspot.cz

      ReplyDelete
    8. mostly i love the denim jacket!

      ReplyDelete

    popular posts