• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    ICE QUEEN


    Dnes vám chci ukázat druhou várku fotek od Martiny Kovářové (fb zde). Konečně nám totiž nasněžilo a tak se tematicky perfektně hodí. Především jsem chtěla mít památku v maturitních šatech, ale mám musím říct, že focení v takové zimě nebyla vůbec hračka xD. Výsledek za to ale stojí, souhlasíte? Navíc jsem byla skvělou atrakcí pro kolemjdoucí turisty xD.
    Užijte si páteční večer! Mě ještě čeká zkouška z matematiky (ta nejhorší), takže zůstávám doma a pokusím se trochu si počítat. Když to nepůjde, vidím to na Sex ve městě!

    Today I wanna show you the rest of photos we took with Martina Kovářová (fb page). There is snow finally, so the theme match perfectly. I especialIy wanted to have photos in my graduation gown, trust me that the shooting in such a cold weather was really big challenge xD. But the result was totally worth it, do you agree? Moreover I was a very interesting attraction for passerby turistsxD.
    Enjoy the Friday evening! I will stay at home tonight, because I should learn for my math exam. But I think I will rather watch Sex and the city!





    Dnes vám chci ukázat druhou várku fotek od Martiny Kovářové (fb zde). Konečně nám totiž nasněžilo a tak se tematicky perfektně hodí. Především jsem chtěla mít památku v maturitních šatech, ale mám musím říct, že focení v takové zimě nebyla vůbec hračka xD. Výsledek za to ale stojí, souhlasíte? Navíc jsem byla skvělou atrakcí pro kolemjdoucí turisty xD.
    Užijte si páteční večer! Mě ještě čeká zkouška z matematiky (ta nejhorší), takže zůstávám doma a pokusím se trochu si počítat. Když to nepůjde, vidím to na Sex ve městě!

    Today I wanna show you the rest of photos we took with Martina Kovářová (fb page). There is snow finally, so the theme match perfectly. I especialIy wanted to have photos in my graduation gown, trust me that the shooting in such a cold weather was really big challenge xD. But the result was totally worth it, do you agree? Moreover I was a very interesting attraction for passerby turistsxD.
    Enjoy the Friday evening! I will stay at home tonight, because I should learn for my math exam. But I think I will rather watch Sex and the city!




    . 24 Jan 2014 .

    25 comments

    1. Woow všetky sú nádherné ale keď už si mám vybrať tak posledné dve :)) ale ti musela riadna zima :D
      CHOCOLATE KISS

      ReplyDelete
    2. ty jsi tak strašně krásná,to není možný :O
      váš blog jsem objevila dneska,a jsem za to hrozně ráda,je úžasný!
      můžu na tebe mít prosím pár otázek?
      1)kolik ti je,kolik měříš(vážíš)?
      2)a pak kolik máš celkově(aspoň přibližně) v šatníku bund(křiváky,kabáty,kožichy,...), šatů,kalhot,kraťasů,párů bot a kabelek?
      3)co chceš dělat za povolání?
      děkuji moc!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Dekuju, jsem moc ráda, že se ti blog líbí!:)
        1) Měřím 168cm a vážím momentálně 55kg.
        2) odpověď na druhou otázku, je přece jenom složitější..začala jsem v hlavě počítat a jsem zaskočená jestli toho nemám náhodou moc :D Tak jen tak orientačně - Mám asi 9 kabátů, 3 kožichy, 3 kožený bundy, 5 sak a pak nějaká džíska, baseballka a tak. Asi 16 kalhot, z toho 10 džínů (a nosim tak troje :D). Napočítala jsem 14 sukní, 7 kraťasy a asi 11 šatů.
        Boty vážně nejsem schopna spočítat, ale řekněme koulem 50 :D A asi 18 kabelek. Některý věci si ale i půjčuju s mamkou:)
        3) To je otázka, kterou si kladu sama dost často. Ale podle toho co studuji a jak mě to baví, se mi neustále potr´vrzujem že musím dělat něco týkajícího se módy. A´t už stylistku, editorku, nebo by mě i bavilo mít vlastní obchod:)
        Nemáš vůbec zač,) dobrou noc

        Delete
    3. Ta první je fantastická..:))
      http://the-original-world.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    4. Si neskutočná <3 Vždy si poviem, že krajšie fotky snáď už ani nemôžu prísť, ale to sa pekne mýlim! A šaty si mala úžasné :)

      ReplyDelete
    5. wow..ty šaty jsou úžasný ♥

      Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

      ReplyDelete
    6. Skvělé fotky!

      missbagaholic.blogspot.com

      ReplyDelete
    7. Tak toto su tak krásne fotky! :) A veľa šťastia na skúške! :) Erika's Life

      ReplyDelete
    8. Všetky fotky sú absolútne dokonalé :)

      ReplyDelete
    9. Krásné fotky :)
      http://dawardrobes.blogspot.com/

      ReplyDelete
    10. Tie fotky sú neskutočne krásne!:O :)

      ReplyDelete
    11. Nádherné neskutečně!
      Jen ještě taková otázka doslova "na tělo" - máš krásně bílé zuby, chodíš na nějaké bělení nebo jak se o ně staráš? Začínám přemýšlet, že bych do sebe v tomhle směru investovala, ale nevím, co zvolit. Děkuji!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ano mám je vybělené. jsou to sice už dva roky, ale myslím, že efekt vydží celkem dlouho. Nechala jsem si je vybělit v dentálním studiu technikou při které ti nanesou na zuby gel a pak ho osvěcují nějakou UV lampou. Určitě bych do toho šla znova! Měla jsem i rovnátka, do zubů by se podle mě mělo investovat :)

        Delete
      2. Děkuji! Přesně tenhle zákrok dostal k Vánocům kamarád a taky si to hrozně chválil. Takže asi kašlu na sliby zázračných pudrů, fixů a jánevímčeho a dám na reálná doporučení :)

        Delete
    12. Ahoj,
      nádherné fotky!
      Ten svetrík čo máš na sebe- nie sú to náhodou šaty? Ak áno môžem sa spýtať odkial su?
      Ďakujem:)
      nina
      http://every-land.blogspot.cz/

      ReplyDelete
      Replies
      1. Jsem ráda, že se líbí:) Ano jsou to šaty a jsou z Terranovy. Pokud se ti líbí, tak je budu prodávat. Za pár dní se na facebooku objeví složka plná věcí na prodej :)

        Delete
    13. Docela škoda těch aut v pozadí na poslední fotce, jinak jsou ty fotky vážně povedený a stálo za to mrznout ;)

      ReplyDelete
    14. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    15. Bože vy ste obe táááák krásne! Som hotová z tých príspevkov, outfitov, fotiek, proste ďalšia inšpirácia a motivácia pre mňa ako začiatočníčku :)

      Domcisss

      ReplyDelete

    popular posts