• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    POP ART

    Asos je asi můj nejoblíbenější eshop s oblečením. Jejich stránky projíždím opravdu velmi často a můj wishlist neustále praská ve švech :D Co mě opravdu těší je poštovné zdarma...žádná minimální částka. Takže i když zrovna nejsou finance na velké nákupy, můžete si udělat radost aspoň nějakou maličkostí.)
    Já si radost udělala minulý týden. Do netradičního psaníčka s komiksovým potiskem jsem se zamilovala na první pohled a aby mu v balíčku nebylo smutno, přihodila jsem do košíku ještě tyhle roztomilé náramky. Pokud vás psaníčko zaujalo stejně jako mě, najdete ho TADY.
    jacket - Pepe jeans, shorts - H&M , jumper -Next, clutch - Asos, loafers - Gate, sunglasses and bracelets - Asos
    Asos je asi můj nejoblíbenější eshop s oblečením. Jejich stránky projíždím opravdu velmi často a můj wishlist neustále praská ve švech :D Co mě opravdu těší je poštovné zdarma...žádná minimální částka. Takže i když zrovna nejsou finance na velké nákupy, můžete si udělat radost aspoň nějakou maličkostí.)
    Já si radost udělala minulý týden. Do netradičního psaníčka s komiksovým potiskem jsem se zamilovala na první pohled a aby mu v balíčku nebylo smutno, přihodila jsem do košíku ještě tyhle roztomilé náramky. Pokud vás psaníčko zaujalo stejně jako mě, najdete ho TADY.
    jacket - Pepe jeans, shorts - H&M , jumper -Next, clutch - Asos, loafers - Gate, sunglasses and bracelets - Asos
    . 6 Oct 2013 .

    12 comments

    1. Tá kabelka je skvelá :) a máš super nohy!

      ReplyDelete
    2. kabelka je krásna :))

      http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

      ReplyDelete
    3. Posledna fotka je paradna, pristane ti to. :)

      ReplyDelete
    4. Super! Máš nádhernou postavu. Asos taky miluju, brýle mám podobné z Lindexu :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Jedny kulate ruzove z Lindexu mam taky, jen jsem je zatim nemela na sobe :D

        Delete
    5. Moc pěkný outfit. Máš krásnou postavičku, to je pak radost fotit. Psaníčko je moc pěkné a myslím, že ho užiješ i k podpatkům.

      www.vanda-styl.cz

      ReplyDelete
    6. Tohle je naprosto bombastický, hrozně ti to sluší:)
      P.s. já si říkala, když jsem tě viděla, že ti můj přítel hodnotil outift, ale nebyla jsem si jistá :D jinak doufám, že linky slouží. Ráda jsem vás poznala :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Moc děkuju! Linky jsou dobrý, jen moje ruce jsou trošku levý xD Taky jsme tě rády poznaly.)

        Delete
    7. wow, very fashion. I love your outfit.

      ReplyDelete
    8. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete

    popular posts