• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    ON THE ROAD

    Ahoj.) Dnes přidávám úplně první celý černobílý post, ale fotky vypadají v tomhle podání opravdu zajímavěji, tak snad vám to nevadí.)
    Tohle focení s Kamilou byla opravdu rychlovka, protože se jednalo o celkem rušnou silnici a celkem hektické pózování. Vlastně až tak hektické, že jsem místo ke Kamče do auta, omylem zabloudila do červené dodávky jednoho chlupatého pána xD Věřím, že byl příjemně zaskočen ,) Outfit jsem na sobě měla celý den ve škole, takže je slušný a zároveň velice pohodlný.


    On the Road- Na cestě- Jack Keroack, je jedna z mých oblíbených knížek.) Četl jí někdo z vás, nebo viděl film? (tuším, že se objevila i v povinné četbě haha). Jak se vám tento příspěvek líbí?.)



    Ahoj.) Dnes přidávám úplně první celý černobílý post, ale fotky vypadají v tomhle podání opravdu zajímavěji, tak snad vám to nevadí.)
    Tohle focení s Kamilou byla opravdu rychlovka, protože se jednalo o celkem rušnou silnici a celkem hektické pózování. Vlastně až tak hektické, že jsem místo ke Kamče do auta, omylem zabloudila do červené dodávky jednoho chlupatého pána xD Věřím, že byl příjemně zaskočen ,) Outfit jsem na sobě měla celý den ve škole, takže je slušný a zároveň velice pohodlný.


    On the Road- Na cestě- Jack Keroack, je jedna z mých oblíbených knížek.) Četl jí někdo z vás, nebo viděl film? (tuším, že se objevila i v povinné četbě haha). Jak se vám tento příspěvek líbí?.)



    . 10 Mar 2014 .

    18 comments

    1. černobílá kombinace i prostředí fotek je moc pěkné :) nevím proč, ale zrovna tento outfit bych chtěla vidět i v barvách, moc se mi totiž líbí :)

      ReplyDelete
    2. Jsi tak nádherná! Moc Ti to sluší, Míšo. :)

      ReplyDelete
    3. Sluší ti to, krásné prostředí :))

      ReplyDelete
    4. Fotky jsou opravdu povedené. Asi to bylo i adrenalinové - ta jezdící auta. Sluší Vám to.

      ReplyDelete
    5. moc ti to sluší super nápad foti na silnic pi za provozu:)
      film ani knížku jsem nečetla, ale nyní nemám co číst, tak možná mrknu do knihovny.
      A jen jedna připomínka (která malinko vadí možná jen mě) ale nepiš tak často xD. příjde mi, že to sráží hodnotu trochu níž, i když ho máte podle mě na hodně vysoké úrovni, ať už oblékaním a promyšleostí fotek :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Tak reakce na cetnost se opravdu lisi...mne zas 2 slecny komentovaly clanek, ze je skoda, ze neprispivame casteji xD mame ted jeste dost clanku v zasobe, ale pak asi najedeme na frekvenci clanek zy 2-3 dny :) a moc dekujeme za nazor!!:)

        Delete
      2. Mam dojem, Kristy, ze slecna mela na mysli cetnost toho smajliku "xD" :D

        Delete
      3. Aha to mi nedoslo ( xD xD xD) Ale da se to vylozit tak i tak.

        Delete
      4. This comment has been removed by the author.

        Delete
      5. jojo, myslela jsem xD :D měla jsem to dát do uvozovek.:)

        Delete
    6. silnice a černobílá je skvělý, klasický kombo

      ReplyDelete
    7. Super fotky!

      http://missbagaholic.blogspot.com

      ReplyDelete
    8. Je to velmi pěkné, ale Jacka máte špatně napsaného :/

      ReplyDelete
    9. Holky, právě jsem Váš blog objevila a projela ho až k úplnému začátku. Máte to tu moc pěkné!! :)
      Ela

      ReplyDelete
    10. Moc pěkný outfit a ty fotky na silnici jsou naprosto boží :)

      ReplyDelete

    popular posts