• about
  • menu
  • categories
  • Kristeen a Mischa

    Kristeen a Mischa

    Blonďaté holky z malého města, které se před pěti lety nadchly do společného projektu World needs Blondes. Blogu primárně o módě, inspiraci, cestování a lifestylu. Tímto naším online módním deníkem to ale nekončí. Naši kreativitu už nemohly udržet hranice virtuálního světa a sociálních sítí. Na naši kreativitu si teď můžete sáhnout. Vypustily jsme druhý projekt, náš malý splněný sen - WNB clothing. Značku, která nese drzou lehkost nápadů vznikajících cestou z afterparty. Všechnu naši tvorbu od začátku obohacujeme o kapku růžové a porci punku a pro WNB clothing, to platí dvojnásob!

    EMBELLISHED SKIRT


    Tak dlouho jsem se v šťourala v bloggeru, až se mi tento článek podařilo smazat...grrrrr xD. Tak aspoň vkládám znova fotky. A i když tu už nyní nejsou, moc vám děkuju za milé komentáře, které jste mi sem napsaly!:)




    Tak dlouho jsem se v šťourala v bloggeru, až se mi tento článek podařilo smazat...grrrrr xD. Tak aspoň vkládám znova fotky. A i když tu už nyní nejsou, moc vám děkuju za milé komentáře, které jste mi sem napsaly!:)



    . 6 Jan 2014 .

    4 comments

    popular posts